شامپو قبل از کراتین مو

ازنظر علمی کراتین یک پروتئین بسیار قوی می باشد که در پوست،مو،ناخن و دندان وجود دارد،روزانه میلیونها سلول کراتین تحت فشارهای عصبی،روانی،محیطی ورژیم های لازم در بدن ما از بین می روند.کراتین در صنعت به صورت مایع درآمده وجایگزین کراتین طبیعی می شود که حالت ارتجاعی،استحکام وسلامت را به مو باز می گرداند.کراتین داخل مو بستگی به شرایط جغرافیایی، رنگ مو و پوست دارد. کراتین یک نوع فیبر پروتئینی می باشد که با افزایش سن،انجام کار رنگ و فر و مش مداوم این ماده حیاتی، دچار آسیب شده و از بین می رود،کراتین یک پروتئین سخت و قابل انعطاف می باشد.

قبل از کراتین ترمیمی یا صافی استفاده از این شامپو لازم و کافی است. قبل از کراتین کردن مو فقط و فقط این شامپو جوابگو کیفیت کراتین شما خواهد بود.

عملکرد این شامپو برروی تارهای  مو طوری است که وقتی شامپو به تارهای مو میرسد کوتیکول را باز کرده و مدانین مو را از بین می برد تا شما بتوانید داخل مو را بازسازی کنید (کراتین) و یا رنگ دانه ها را از کوتیکول خارج سازید (ریموور)

نکته : برای بهتر جواب گرفتن از ریموور پودری یا ریموور مایع قبل استفاده از ریموور بهتر است یک بار به مدت ۵ دقیقه این شامپو را روی موها ماساژ دهید و موها را بشویید سپس “کاملا” موها را خشک کنید و پس از آن از محصولات پاک کننده رنگ دانه (ریموور) استفاده کنید.

شامپو قبل از کراتین مو