عطر مناسب برای خانم ها و آقایان

استفاده روزانه از عطر و خوشبو بودن از جمله ویژگی هایی می باشد که مورد پسند خانم ها و آقایان میباشد و همیشه در انتخاب عطر مناسب حساسیت های خاصی دارند و بدلیل تنوع بالای عطر ها،  آن ها را به دسته های مردانه و زنانه تقسیم بندی کرده اند و البته یکسری از عطر ها هم هستند برای خانم ها و آقایان ساخته شده اند و در بازار به عطر های زنانه و مردانه شناخته می شود و هر دو می توانند از این عطر ها استفاده نمایند.

اولین عطری که می توان به عنوان عطر مشترک نام برد Michael Kors  است و پیشنهاد می شود برای روز از این عطر استفاده نشود چرا که کمی سنگین می باشد و به ترتیب مواد به کار رفته در نت های اولیه، میانی و پایه آن به صورت زیر میباشد :

  • نت اولیه : ترنج، گشنیز، رازیانه، فلفل سیاه، آویشن و رزین
  • نت  میانی : مریم گلی و جیر
  • نت پایه : مشک، چوب صندل و نعناع هندی

عطری بعدی که میخواهیم به شما معرفی نماییم Hugo Boss – No 6 است که ترکیبی از رایجه مشک، روغن نعناع هندی و ... میباشد و در اولین دفعه ای که از این عطر استفاده می کنید حس رضایتمندی فوق العاده ای خواهید داشت.

Acqua Di Gio By Giorgio Armani عطر مشترک فوق العاده ای می باشد دارای رایحه ای ملایم بوده شامل نت های شمعدانی، رزماری، نعناع هندی و ترنج میباشد.

1 Million By Paco Rabanne این عطر همانند ظاهر جواهر گونه خود رایحه ای مغناطیسی و فوق العاده دارد و اگ به دنبال جلب توجه هستید استفاده از این عطر فوق العاده ار فراموش نکنید و از ویژگی های منحصر به رد آن می توان گفت در مراسم رسمی و غیر رسمی امکان استفاده از این عطر وجود دارد.

آخرین عطر فوق العاده که سایت آرایشگری به شما معرفی می کند Artisan by John Varvatos میباشد و شما در همه می توانید تابستان را همراه داشته باشد و از رایحه طبیعی مشک و در کنار آن ماندگاری بالایی که این عطر دارد حس حسادت را در دیگران القا می کند.