0سبد خرید
رنگ موی یخی دودی بدون دکلره  

رنگ موی یخی دودی یکی از رنگ های جذاب و پر طرفدار است که با دکلره و بدون دکلره قابل اجرا است. رنگ موی یخی دودی بدون دکلره محبوبیت بیشتری دارد، زیرا با این روش به بافت مو آسیب جدی وارد نمی شود اما دکلره با ترکیبات شیمیایی قویی که دارد به بافت مو آسیب می رساند و آن را شکننده و خشک می کند. با این تفاسیر بیشتر افراد رنگ موی یخی دودی بدون دکلره را برای خود انتخاب می کنند و با آن به چهره خود جذابیت خاصی می بخشند.

رنگ موی یخی دودی جزء رنگ های سرد و روشن است، این رنگ مو گزینه مناسبی برای افرادی است که رنگ پوست روشن دارند. در واقع رنگ موی یخی دودی بدون دکلره تغییرات اساسی در چهره افراد به وجود می آورد از این رو افرادی که ریسک پذیر هستند بیشتر این رنگ را انتخاب می کنند.

ترکیب رنگ موی یخی دودی بدون دکلره انواع متفاوتی دارد که هر فرد متناسب با شرایط خود بهترین ترکیب را انتخاب می کند. افرادی که تمایل به استفاده از دکلره ندارند برای رسیدن به رنگ موی یخی دودی مورد علاقه خود باید با انواع ترکیب رنگ موی یخی دودی بدون دکلره آشنایی داشته باشند.

ترکیب هایی که برای رنگ موی یخی دودی بدون دکلره وجود دارند با توجه به رنگ زمینه مو، تناژهای مختلفی را ایجاد می کنند و هر چه پایه مو روشن تر باشد رنگ موی یخی دودی روی مو بیشتر نمایان می شود. به طور کلی با استفاده از برخی تکنیک ها و ایجاد تناژهای نقره ای می توان ترکیب رنگ موی یخی دودی بدون دکلره را درخشان تر و براق تر کرد، از این رو بهتر است برای ایجاد این رنگ به آرایشگرهای حرفه ای و با تجربه ای که در این زمینه فعالیت دارند مراجعه کرد. در زیر به یکی از انواع ترکیب رنگ موی یخی دودی بدون دکلره اشاره شده است که با استفاده از آن بدون آسیب به بافت مو می توان ظاهر زیبا و فریبنده ای را ایجاد کرد.

  • رنگ موی بژ روشن: 30 میلی لیتر
  • رنگ موی بژ متوسط: 40 میلی لیتر
  • رنگ موی دودی شماره 6: 20 میلی لیتر
  • رنگ موی زیتونی شماره 7: 30 میلی لیتر
  • واریاسیون نقره ای: 4 سانتی متر
  • اکسیدان 6 درصد: به میزان لازم

انواع ترکیب رنگ موی یخی دودی بدون دکلره

فرمول هایلایت یخی دودی بدون دکلره

رنگ کردن مو با تکنیک های متفاوتی انجام می شود، هایلایت یکی از پر طرفدارترین روش های رنگ مو است که مورد توجه بیشتر خانم ها واقع شده است. با استفاده از هایلایت می توان زیبایی چهره و موها را دو برابر کرد در واقع هایلایت تضاد تیره و روشن زیبایی را در مو ایجاد می کند و به چهره جلوه بی نظیری می بخشد. یکی از رنگ هایی که برای هایلایت بسیار زیبا و کاربردی است رنگ یخی دودی است. البته توصیه می شود برای هایلایت یخی دودی از فرمول های بدون دکلره استفاده کنید زیرا دکلره بافت مو را نازک و شکننده می کند. از این رو بیشتر افراد ترجیح می دهد از فرمول هایلایت یخی دودی بدون دکلره استفاده کنند و با کمترین آسیب، زیبایی خاصی به موهای خود ببخشند. هایلایت با روش های مختلف آمبره، بالیاژ و ... اجرا می شود که هر فرد بسته به سلیقه، سن، رنگ پوست و ... می تواند بهترین تکنیک را انتخاب نماید.

فرمول هایلایت یخی دودی بدون دکلره

در زیر به فرمول هایلایت یخی دودی بدون دکلره اشاره شده است.

  • رنگ موی طبیعی شماره 10: 40 میل
  • رنگ موی طلایی شماره 10: 10 میل
  • اکسیدان شماره 2: به میزان لازم

فرمول های بسیاری وجود دارد که با استفاده از آن ها می توان رنگ موی یخی دودی بدون دکلره را ایجاد کرد. این فرمول ها توسط آرایشگران ماهری که در زمینه رنگ مو فعالیت دارند قابل اجرا هستند. امروزه رنگ موی یخی دودی جزء پر طرفدارترین رنگ ها است که بیشتر خانم ها تمایل دارند از آن استفاده کنند، در بیشتر مواقع برای رسیدن به این رنگ مو از دکلره استفاده می شود اما با توجه به آسیبی که دکلره به مو وارد می کنند بیشتر افراد ترجیح می دهند رنگ موی یخی دودی بدون دکلره را امتحان کنند و با فرمولی اصولی به رنگ مورد علاقه خود برسید. رنگ موی یخی دودی بدون دکلره با توجه به عواملی مانند فرمول، مهارت آرایشگر، ضخامت مو، رنگ زمینه مو و ... تناژهای مختلفی دارد که بسته به این عوامل رنگ موی یخی دودی تیره تر یا روشن تر می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره انواع رنگ مو با کارشناسان ما در آرایشگری تماس حاصل فرمایید.

نوشتن دیدگاه