0سبد خرید
مش زیتونی روی موی مشکی  

رنگ موی زیتونی یکی از رنگ های خاصی است که می تواند روی موی مشکی مورد استفاده قرار گیرد و زیبایی موی مشکی را چندین برابر کند. مش زیتونی روی موی مشکی زیبایی و جلوه فوق العاده ای دارد و می توان با توجه به سبک دلخواه، اقدام به آماده کردن مش زیتونی برای قرار دادن روی موی مشکی کرد.

در حال حاضر، افراد بسیار زیادی وجود دارند که علاقه مند به اجرای مش زیتونی روی موی مشکی خودشان هستند؛ اما نمی دانند که برای این کار باید از چه فرمول رنگی استفاده کنند و دقیقا پایه موهای خود را به چه عددی برسانند. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با فرمول مش زیتونی روی موی مشکی و مراحل اجرای این مش آشنا شوید.

فرمول مش زیتونی روی موی مشکی      

رنگ موی زیتونی یکی از رنگ های بسیار محبوب در میان بانوان است که می تواند زیبایی فوق العاده ای به چهره و موها بدهد. چند سالی است که این رنگ ترند جهانی شده و توانسته طرفداران خودش را پیدا کند. اگرچه خود رنگ موی زیتونی می تواند زیبایی فوق‎العاده ای داشته باشد؛ اما تصور کنید که روی رنگ مشکی از مش زیتونی استفاده کنید. ترکیب رنگ زیتونی و مشکی فوق العاده به نظر می رسد.

برای اینکه موی مشکی خودتان را برای مش زیتونی آماده کنید، به دکلره کردن بخش هایی از موی خودتان نیاز دارید. چون به هر حال رنگ موی زیتونی بیشتر روی موهای سفید و دکلره شده، خودنمایی می کند. پس سعی کنید که در اولین قدم موهای خودتان را به درجه دکلره 8 برسانید تا موهای شما برای مش زیتونی آماده شوند.

فرمول مش زیتونی روی موی مشکی         

فارغ از اینکه باید موهای خودتان را به درجه دکلره 8 برسانید، باید به این موضوع توجه داشته باشید که ترکیب رنگ انتخابی شما برای مش زیتونی نیز بسیار حائز اهمیت است. همانطور که می دانید رنگ مش زیتونی می تواند با ترکیب رنگ ها و فرمول های مختلفی آماده شود و این موضوع کاملا به سلیقه و نظر شما بستگی دارد؛ اما اگر می توانید رنگ موی شماره E20 را تهیه کنید، حتما این رنگ مو را تهیه و با مقداری اکسیدان شماره 3 ترکیب کنید تا ترکیب رنگ مورد نظر برای مش زیتونی شما بدست آید. همچنین، شما می توانید برای تهیه مش زیتونی رنگ روی موهای خودتان، مقداری از رنگ موی شماره 5 و شماره 9 را با هم مخلوط کنید و با اضافه کردن واریاسیون نقره ای و سبز، ترکیب رنگ نهایی خود را برای مش کردن موهای خودتان با مش زیتونی، آماده کنید.

مراحل اجرای مش زیتونی روی موی مشکی

حال که با فرمول مش زیتونی روی موی مشکی آشنا شدید، نوبت به آن رسیده که با مراحل اجرای مش زیتونی روی موی مشکی آشنا شوید. قبل از اینکه بخواهیم این مراحل را توضیح دهیم، به شما توصیه می کنیم که اگر تخصص کافی برای اجرای مش ندارید، این کار را به آرایشگرهای خبره بسپارید تا دیگر دغدغه ای از جهت خوب درآمدن یا نیامدن ترکیب رنگ روی موهای خودتان نداشته باشید.

مراحل اجرای مش زیتونی روی موی مشکی   

اگر تصور می کنید که می توانید خودتان مراحل اجرای مش زیتونی را روی موهای مشکی خود انجام دهید، با ما همراه باشید. بدیهی است که این مراحل می توانند بر اساس نظر هر آرایشگر با روش های مختلفی انجام شوند.

  • در اولین قدم باید موهای خود را برای زدن مش زیتونی روی موی مشکی آماده کنید. برای این کار به یک کلاه مش نیاز دارید تا ابتدا بخش هایی از موهای خود را که می خواهید مش کنید، با دکلره روشن کنید. همانطور که اشاره کردیم برای رسیدن به بهترین نتیجه می بایست موهای خود را به پایه 8 دکلره برسانید.
  • نکته مهم در این مرحله این است که ممکن است ترجیح دهید از دکلره پایه 9 برای موهای خودتان استفاده کنید. تفاوت زیادی در نتیجه نهایی مش زیتونی روی موی مشکی به وجود نخواهد آمد؛ اما بهتر است رنگ موی مش زیتونی را با کمک دو ترکیب رنگ شماره 9.2 و 11.2 و اکسیدان 6 درصد بدست آورید و روی موهای خود بزنید.
  • حال ترکیب رنگ مش زیتونی خود را روی موهای خودتان به صورت شاخه ای قرار دهید. اجازه دهید که این رنگ مو به مدت 15 الی 30 دقیقه (بسته به نوع موها) روی موها باقی بماند.
  • سپس، موهای خود را با نرم کننده بشویید. هرگز از شامپو استفاده نکنید، چون موجب کمرنگ شدن موهای شما می شود.
  • تا چندین روز موهای خود را با شامپو نشویید و از نرم کننده و یا شامپوهای مخصوص موهای رنگ شده استفاده کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره انواع رنگ مو، سایر مقالات مجله اینترنتی آرایشگری را مطالعه فرمایید.

نوشتن دیدگاه