0سبد خرید
بهترین رنگ روی پایه نارنجی  

در صورتی که موی خود را نارنجی کرده اید و می خواهید رنگ آن را تغییر دهید، مطالعه این مقاله به شما کمک خواهد کرد. در این صفحه از سایت آرایشگری با بهترین رنگ روی پایه نارنجی آشنا خواهید شد. اگر قصد کم کردن تناژ نارنجی موی خود را دارید، تا پایان مقاله با ما همراه باشید. با مطالعه انواع رنگ های مناسب برای پایه نارنجی انتخابی شایسته را تجربه خواهید کرد.

انواع  رنگ مو بر روی پایه نارنجی

از بین بردن تناژ نارنجی کاری دشوار و طاقت فرسا است. برخی از روش ها نتیجه مطلوب ندارند و ما را به هدف نمی رسانند. در این بخش با انواع روش ها برای کم کردن تناژ نارنجی آشنا می شوید. روش های ذکر شده معتبر و مطمئن هستند و نتیجه مثبتی دارند. برای آشنایی با بهترین رنگ روی پایه نارنجی با ما همراه باشید.

  • قهوه ای روشن روی نارنجی

روش های مختلفی برای کاهش تناژ نارنجی مو وجود دارند. یکی از این راه ها استفاده از رنگ بلوند خاکستری است. این رنگ برای کاهش تناژ نارنجی فوق العاده است. رنگ موی بلوند خاکستری می تواند موی شما را به قهوه ای روشن تبدیل کند. تغییر تناژ نارنجی به قهوه ای سرد نتیجه زیبایی را رقم خواهد زد. لازم به ذکر است که رنگ بلوند خاکستری قادر نخواهد بود مویتان را تا درجه زیادی روشن کند. با این حال برای از بین بردن تناژ نارنجی بسیار کارساز است. رنگ موی خاکستری بلوند مویتان را قهوه ای مانند می کند. برای کسب نتیجه مطمئن نکات زیر را در نظر بگیرید.

  1. رنگی که به مویتان تناژ نارنجی داده است باید تیره تر از رنگ موی بلوند خاکستری باشد. برای همین به درجه روشنی رنگ بلوند خاکستری دقت نمایید.
  2. رنگ به تمام نقاط مو برسد.
  3. رنگ بلوند خاکستری را بر اساس دستورالعمل ها استفاده نمایید.
  4. به زمان درج شده بر جعبه رنگ دقت کنید. رنگ نباید کمتر یا بیش تر از زمان ذکر شده بر مو باقی بماند.
  5. پس از اتمام کار از شامپو برای شست و شوی مو استفاده نمایید.
  6. کاندیشنرها می توانند بسیار مفید باشند.

انواع  رنگ مو بر روی پایه نارنجی

  • بلوند کردن تناژ نارنجی

صبر کردن یکی از روش های مهم و بسیار ساده برای کم کردن تناژ نارنجی به شمار می رود. کافی است دو هفته صبر نمایید تا رنگ نارنجی مو کمرنگ شده و شبیه زرد شود. پس از دو هفته می توانید با استفاده از بلوند خاکستری یا پلاتینه مویتان را روشن کنید. به نکات زیر دقت نمایید.

  1. از پودر دکلره و اکسیدان ۹ درصد استفاده نمایید.
  2. اکسیدان باید دو برابر دکلره باشد.
  3. از کاسه ای غیر فلزی برای ترکیب مواد استفاده نمایید.
  4. ترکیب حاصل را در تمام قسمت های مو به خوبی پخش کنید.
  5. ترکیب به دست آمده به مدت سی دقیقه بر مو باقی بماند.
  6. پس از گذشت این زمان موی خود را به خوبی بشویید.
  7. رنگ را بلافاصله بر مو نگذارید. حداقل فاصله زمانی بین دکلره کردن مو و رنگ کردن باید دو روز باشد.
  8. دستورالعمل های درج شده بر جعبه رنگ را دست کم نگیرید. آن ها را به خوبی مطالعه و اجرا کنید تا نتیجه مطلوب و رضایت بخش حاصل شود. تناژ زرد مو با این روش از بین خواهد رفت.

بهترین رنگ روی پایه نارنجی چیست

در این مقاله به دو روش برای کاهش تناژ نارنجی اشاره کردیم. اما اگر به دنبال بهترین روش هستید، می توانید این قسمت از مقاله را مطالعه نمایید. رنگساژ دودی خاکستری بهترین رنگ روی پایه نارنجی محسوب می شود. موهایی با پایه دکلره هفت توسط دودی خاکستری به خوبی تغییر خواهند کرد. تناژ نارنجی با این روش به اندازه قابل توجهی کاهش پیدا می کند. نتیجه نهایی رنگ بلوند است. درجه روشنی بلوند به دست آمده متوسط خواهد بود.

بهترین رنگ روی پایه نارنجی چیست

کم کردن تناژ نارنجی مو دردسرهای زیادی دارد. در این مقاله شما را با بهترین رنگ روی پایه نارنجی آشنا کردیم. علاوه بر آن به معرفی روش های دیگر برای کاهش تناژ نارنجی پرداختیم. مجله اینترنتی آرایشگری پاسخی برای پاسش های شما است. اگر برای سوالات خود جوابی نیافته اید، مجله آرایشگری پاسخ های مناسبی برای سوالات مربوط به حیطه آرایشگری است. اگر به مطالعه مقالات دیگر علاقه مند هستید، کافی است از سایر صفحات سایت دیدن کنید.

نوشتن دیدگاه