0سبد خرید
آنچه باید درباره اپیلاسیون بدن بدانید

برای داشتن پوستی لطیف و به دور از هرگونه موی زائد سایت آرایشگری در این مقاله راه حل های ویژه ای را ارائه می دهد :

1. پیشنهاد می‌کنیم برای اصلاح موهای زائد از دستگاه‌های اپی‌لیدی استفاده نکنید چرا که بسیار پیش می‌آید که موهای اصلاح شده با اپی‌لیدی هنگام رشد مجدد به زير پوست برمی‌گردند و نه‌تنها موجب ناهمواری سطح پوست می‌شوند بلکه گاهی هم جاي لک ایجاد می‌ کنند و این لك‌ها خیلی راحت و به طور طبیعی از بین نمی‌روند.

2. فرق بين موم دائم و طبيعي: این روزها در آرایشگاه‌ها بسیاری از آرایشگرها به مشتریان‌شان پیشنهاد می‌کنند برای اپیلاسیون بدن از موم دائم استفاده کنند که مسلما قیمت بالاتری هم دارد اما ما توصیه می‌کنیم که براي اپيلاسيون از همان موم طبيعي استفاده كنيد، چون چسبندگي زياد موم‌هاي دائم می‌تواند به پوست‌ آسيب برساند چرا که فرق موم‌های دائم با موم‌های طبیعی این است که آنقدر قدرت چسبندگی بالایی دارند که با یک‌بار استفاده تمام موها و حتی موهای خیلی ریز را ریشه‌کن می‌کنند و در نتیجه همین ریشه‌کن شدن رویش موها به تعویق می‌افتد نه اینکه به طور کامل موها را از بین ببرد.

3. اپيلاسيون باعث افتادگي پوست نمي‌شود.

4. قبل از اپيلاسيون حمام نكنيد.

5. سعي كنيد بعد از اپيلاسيون كاري نكنيد كه بدن تعريق كند چون باعث حساسيت و جوش مي‌شود. لباس تنگ نپوشيد چون باعث جوش‌هاي زيرپوستي مي‌شود.

6. حتما باید توجه شود در سالن اپیلاسیون از ظرف‌های یک‌بار مصرف، موم جدا و کاردک و پارچه مجزا برای هر فرد استفاده شود. بهتر است در مناطقی که موهای ضخیم و پوستي حساس دارند (ناحیه تناسلی و زیربغل) به جای پارچه یا زرورق و کاغذ از پدهای مخصوص استفاده شود. پارچه‌های مصرفی بهتر است از انواع هیپوآلرژیک باشند و جنس خشن نداشته باشند.

دیدگاه‌ها  
Che fargi dare ba chi muharo bekeshi .mage ino mu mifahme ke age ba epilady keshide beshe bayad zir pusti dar biyad???? :-|
نوشتن دیدگاه