0سبد خرید
راهنمای انتخاب لنز رنگی

مو و ظاهر پوست در انتخاب رنگ لنز بسیار تاثیر گذار میباشند اما در نهایت سلیقه شما در این مورد شرط میباشد که به دنبال ظاهری طبیعی، دراماتیک و یا دوست داشتنی هستید. اگر جز آن دسته از افراد هستید که به دنبال تغییر بارز و قابل مشاهده نیستید، لنز هایی میزان جلوه کنار های عنبیه چشمتان را واضح تر می کند می توان اشاره نمود و ظاهر شما ار طبیعی تر نشان می دهد.

استفاده از لنز های رنگی امروزه بسیار گسترده شده است و دختر خانم ها سعی در استفاده از لنز های رنگی را دارند که بیشترین تاثیر را در زیباییشان دارد اما توصیه می شود از لنز هایی استفاده نمایید که توسط چشم پزشک یا اپتومتریست تجویز شده است میباشد و به هیچ عنوان از فروشگاه های آرایشی و بهداشتی و بدون تجویز پزشک اقدام به خرید لنز های رنگی نکنید.

به‌یاد داشته باشید اگرچه لنز‌های آرایشی هرازگاهی مصرف می‌شوند اما باز هم باید تابع قانون‌های بهداشتی مصرف لنز‌های طبی باشند. لنزهای رنگی این روزها با قیمت‌های متفاوتی بسته به مارک و کیفیت و مدت‌دار بودن‌شان عرضه می‌شوند. اما میانگین قیمت برای تهیه لنزی خوب و بادوام حدود 100 تا 250 هزار تومان است. پس حواس‌تان باشد همان قدر که پول می‌دهید آش بخورید چون این روزها لنزهای بی‌کیفیت را هم با قیمت‌های عجیب و غریب به‌راحتی می‌فروشند.

برگرفته از سیب سبز

نوشتن دیدگاه