0سبد خرید
آرایش چشم ها ریز و گود

خانم هایی که دارای چشم ها ریز و گود هستند همیشه در آرایش کردند دچار اشتباه می شوند و به جای درشت جلوه دادن چشم هایشان آن ها را ریز تر از قبل نشان می دهند و سایت آرایشگری در این مقاله به شما کمک میکند دیگر این اشتباه را مرتکب نشوید و از زیبایی چشمانتان لذت ببرید.

  • برای رسیدن به این ویژگی مهم ترین و بهتره بگوییم اولین کاری که باید انجام دهید فر کردن مژه هایتان می باشد و این کار مهم را به هیچ عنوان قبل از ریمل زدن فراموش نکنید.

  • خانم هایی که دارای چشم ها درشت هستند گاهی از مژه مصنوعی استفاده می کنند و شمایی که به دنبال چشم های درشت هستید چرا از این مژه ها استفاده نمی کنید.

  • برای درشت جلوه دارن و از گود خارج کردن چشمهایتان نیاز است که مژه های پایین چشمتان را ریمل بزنید تا فصله بین دو پلک بالا و پایین را بیشتر از قبل کنید و البته به این نکته توجه داشته باشید که برای ریمل زدن به مژه های پایین مجددا برس ریمل را پر ازمواد ریمل نکنید و با همان برسی که مژه های بالا را  ریمل زدید این کار را انجام دهید و البته به صورت عمودی بروی مژه های پایین عقب و جلو بروید.

  • خط چچشم سفید مژه فوق العاده در چشمانتان ایجاد می کند و فقط کافی است داخل پلک پایین و به کمک یک مداد سفید نرم داخل چشمتان را خط چشم بکشید.

  • ابروهای تمیز و مرتب جلوه صورت شما را زیبا تر از همیشه نشان می دهد و برای درشت جلوه دادن چشمهایتان کافی است قوس کمی در ابروهایتان ایجاد نمایید.

نوشتن دیدگاه