0سبد خرید
پرپشتی ابرو با پیاز و شیر

عدم رشد و کم پشت بودن ابرو بزرگ ترین کابوس هر خانمی می باشد که اصولا پس از نازک کردن ابرو حتی برای یک بار و یا تراشیدن ابرو بوجود می آید در نتیجه برای داشتن ابروهایی به پرپشت گذشته باید یکسری عملیات ویژه انجام داد . از آن جایی که رشد ابروها بسیار کند میباشد و اصولا در فاصله بین 6 تا 8 هفته به اوج خود رسیده و ظاهری آشفته برای فرد بوجود می آورد. سایت آرایشگری دراین مقاله راه حل های ویژه ای برای پرپشت شدن ابروهایتان ارائه می دهد تا همانند گذشته ابروهای پرپشت و ضخیمی داشته باشید.

اگر میخواهید برای داشتن ابروهای پرپرشت از گیاهان استفاده نمایید، آب پیاز صرفنظر از اینکه اشکتان را در می آورد در رویش ابروهایتان هم بسیار کمک می کند. آب پیاز با افزایش میزان گردش خون و با داشتن سولفور توانایی تقویت و ضخیم کردن و همین طور رشد مجدد ابرو ها را دارد و برای اینکه بوی تند پیاز اذیتتان نکند می توانید زیر آب سرد به پوست کندن پیاز بپردازید و یا اینکه قل از خورد کردن آن را در یخچال بگذارید و سپس آب آن را به آرامی برروی ابروهایتان ماساژ دهید.

شیر ماده فوق العاده می باشد و علاوه بر اینکه برای مستحکم کردن استخوان هایتان مناسب میباشد برای ابرو بسیار مفید بوده و شما می توانید این ماده فوق العاده ار برروی ابروهایتان ماساژ دهید و مواد مغذی بسیاری را به آن برسانید و با این کار شاهد پرپشت شدن تضمینی ابروهایتان خواهید بود.

نوشتن دیدگاه