0سبد خرید
نحوه روشن کردن ابرو

ابروهای ضخیم و زیر اصولا تیره میباشند و روشن کردن چنین ابروهایی کمی مشکل بوده و به دکلره و مواد بی رنگ کننده نیاز میباشد البته اگر ابروهایتان را دوست دارید پیشنهاد می شود به صورت مداوم از مواد دکلره استفاده نکنید چرا که نتیجه ای به جز آسیب رساندن به ابروهایتان ندارد. سایت آرایشگری دراین مقاله مراحل انجام کار را به شما آموزش می دهد :

در اولین گام باید ابروهایتان را مرتب نموده و اگر با شامپو تمیزشان هم نمایید که بسیار عالی می شود. سپس با استفاده از گوش پاک کن مقداری وازلین به اطراف ابرو بمالید تا از التهاب دکلره پوستتان ار محافظت نمایید مخصوصا اگر به تازگی ابروهایتان را مرتب کرده اید.

برای آماده کردن مواد دکلره به یک کاسه بلوری نیاز دارید سپس ابروهایتان را بوسیله برس مخصوص به مواد آماده شده آغشته نموده و برای رنگ گیری بهتر چند مرتبه به صورت رفت و برگشت برس را بروی ابروهایتان حرکت بدهید.

مدت زمانی که مواد باید روی ابروهایتان بماند به میزان روشنی که مد نظر شما می باشد بستگی دارد و اگر میخواهید کمی روشن شود پنج دقیقه کافی است و برای خیلی روشن دو دقیقه البته مدام ابروهای خود را کنترل نمایید تا نسوزند. پس از مدت زمان طی شده مواد را با پنبه و یا دستمال کاغذی مرطوب از روی ابرو پاک کنید، صورتتان را بشویید و در پایان با حوله خشکش کنید.

ابروهایتان بی رنگ شده و حالا می توانید رنگ مورد نظر را استفاده نمایید فقط نکته ای که هست اینکه در صورتی زردی و یا نارنجی در ابروهایتان دیدید می توانید واریاسیون بنفش را با مقدار کمی اکسیدان مخلوط نموده و برای مدت زمان ده دقیقه روی ابروهایتان بگذارید.

برای زیبا تر شدن ظاهر ابروهایتان می توانید از مداد و یا سایه استفاده نمایید.

 

نوشتن دیدگاه