0سبد خرید
جلوگیری از پاک شدن رنگ مو از روی مو

هزینه های بسیاری که برای رنگ کردن مو استفاده می شود آنقدر هست که از پاک شدن سریع رنگ مو ناراحت می شود و در این مقاله سایت آرایشگری به شما کمک می کند تا با راه های مراقبت از رنگ مو بیشتر آشنا شوید چرا که یکی از مقرون به صرفه ترین کارها در رنگ کردن مو افزایش دوام و ماندگاری آن می باشد و در نتیجه ان دیر به دیر موهایتان را رنگ می کنید و موهایتان کمتر آسیب خواهد دید.

 سشوار کشیدن مو از جمله کارهایی میباشد که منجر به به از دست رفتن مواد مغذی مو می شود و هر چه قدر این عمل ر ابیشتر انجام دهید درنتیجه موهایتان مواد مغذی بیشتری از دست می دهد و برای جلوگیری از این حالت در صورتی که موهایتان واقعا به سشوار کردن احتیاج دارد پس استفاده از ماسک موهای مناسب را که حاوی مواد مغذی می باشد را فراموش نکنید و استفاده هر شب از روغن مخصوص مو قبل از خواب را هرگز فراوش نکنید چرا که به افزایش عمر رنگ مو و کیفیت مو تاثیر بسیار دارد.

نور خورشید بدترین دشمت رنگ مو می باشد و اشعه آن ها منجر به کم رنگ تر شدن موهای رنگ شده میباشد و نمونه تاثیر آن ار روی موهای بلوند می توانید ببنید که بسیار آن ها را بدرنگ می کند و قبل از بیرون رفتن از منزل از محصول محافظتی مو و ضد اشعه ماورای بنفش برای موهایتان استفاده نمایید.

استفاده نرم کننده های قوی و همین طور ماسک موهای خانگی قبل از رنگ کردن موهایتان بای تقویت موهایتان بسیار مفید می باشد ولی منجر به پاک شدن سریع رنگ های قرمز آتشین و یا خرمایی می شوند و دلیل آن نفوذ نرم کننده ها به عمق فولیکول مو میباشد و با افزایش رطوبت مو، پس از شسشتو رنگ ها را با خونه می برد و رنگ ها را از روی مو کم کم محو می کند.

آب داغ علاوه بر این که پوستتان را خشک می کند به کاهش عمر مفید موهایتان منجر می شود و بهتر است برای افزایش دوام رنگ مو از اب ولرم استفاده نمایید و موهایتان را هیدراته نگه دارید.

پس از رنگ کردن موهایتان برای مدت زمان 24 تا 48 ساعت موهایتان را نشویید و برای شستشوی اولیه موهایتان از یک شامپوی ملایم بدون سولفات استفاده نمایید.

اگر از جمله افرادی هستید که در فصول گرم سال زیاد به استخره ای روباز می روید در برابر آفتاب و کلر بای داز موهایتان محافظت نمایید و توصیه می شود استفاده از روغن آفتابگردان و ارگان را فراموش نکنید.

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه