0سبد خرید
پاك كردن رنگ موي شرابي بدون دکلره نی نی سایت  

رنگ موی شرابی یکی از رنگ های موی محبوب بین خانم هاست؛ اما واقعیت این است که رنگ کردن مو با رنگ شرابی می تواند چالش های مختلفی را به همراه داشته باشد که یکی از مهم ترین آن ها، پاک کردن این رنگ مو است. در حالی که برخی از مردم تصور می کنند رنگ موی شرابی به راحتی از روی مو پاک می شود و می توانند رنگ دیگری را با آن جایگزین کنند، باید بگوییم که این باور کاملا اشتباه است.

رنگ موی شرابی یکی از رنگ هایی است که به راحتی از روی موها پاک نمی شود. اگرچه بهترین روش برای پاک کردن رنگ موی شرابی دکلره کردن موهاست؛ اما اگر می خواهید بدون دکلره رنگ موی شرابی خود را پاک کنید، روش های خانگی بسیار زیادی برای این کار وجود دارند که در این مقاله از آرایشگری در مورد آن ها صحبت می کنیم.

آموزش پاک کردن رنگ موی شرابی در خانه       

به طور کلی، روش های مختلفی برای پاک کردن رنگ موی شرابی در خانه وجود دارد که می توانید از آن ها کمک بگیرید. استفاده از مواد اسیدی باعث می شود تا رنگ موی شرابی شما به مرور کمتر شود؛ اما در نظر داشته باشید که این روش های خانگی و استفاده از مواد اسیدی به مرور زمان باعث کمرنگ شدن رنگ موها می شوند. در ادامه به سه روش خانگی برای پاک کردن رنگ موی شرابی اشاره می کنیم.

  • کمک گرفتن از مواد اسیدی

یکی از ساده ترین راهکارها برای کمرنگ تر کردن رنگ موی شرابی در خانه، استفاده از مواد اسیدی مانند آب لیمو، ویتامین سی و یا سرکه است. همه این مواد در خانه های شما وجود دارند. پس می توانید با صرف هزینه بسیار کم از آن ها استفاده کنید. اگر به تازگی موهای خود را رنگ کرده باشید، راحت تر این روش باعث کمرنگ تر شدن موهای شما می شود. برای استفاده از این روش کافیست که مقداری از مواد اسیدی مانند آب لیمو را روی موهای خود بریزید و به آرامی ماساژ دهید. برای افزایش اثربخشی این مواد، اجازه دهید آن ها به مدت 20 الی 30 دقیقه روی موهای شما باقی بمانند. سپس موهای خود را آبکشی کنید و در صورت نیاز از مواد نرم کننده و یا روغن های مفید برای مو استفاده کنید.

آموزش پاک کردن رنگ موی شرابی در خانه          

  • استفاده از شامپو بلافاصله پس از رنگ کردن مو

در صورتی که بلافاصله پس از رنگ کردن مو، قصد کمرنگ کردن موهای خود را دارید، کافیست که از شامپو استفاده کنید. شستن موها با شامپوهای قلیایی، باعث کمرنگ شدن رنگ مو می شود و اثر رنگ را کاهش می دهد.

  • استفاده از روغن نارگیل داغ شده

روغن نارگیل داغ شده یا ترکیب شده با آب داغ، می تواند برای کاهش رنگ موی شرابی مورد استفاده قرار گیرد. برای پاک کردن رنگ موی شرابی بدون دکلره با روغن نارگیل، کافیست که روغن نارگیل داغ شده را روی موهای خود بزنید و موهای خود را با یک کلاه بپوشانید. اجازه دهید تا روغن اثر خود را روی موهای شما بگذارد. سپس، موهای خود را با شامپو بشویید. شما می توانید چندین بار در هفته این کار را انجام دهید تا شاهد روشن شدن رنگ موهای خودتان باشید.

روش های خانگی برای پاک کردن رنگ موی شرابی دکلره

برای پاک کردن رنگ موی شرابی با کمک دکلره در خانه، باید صبر و حوصله زیادی داشته باشید. چون همانطور که مشخص است، باید در طی چندین مرحله مختلف از این روش برای کمرنگ تر کردن رنگ موی شرابی با دکلره استفاده کنید. در اولین قدم توصیه می کنیم که از دکلره های خیلی قوی برای پاک کردن رنگ موی شرابی استفاده نکنید. ترکیب اکسیدان 1 درصد با یک دکلره ای که موهای شما را به پایه 5 تا 7 برساند، می تواند باعث روشن شدن موهای شما شود. البته احتمالا با یک بار زدن این ترکیب روی موهای خودتان، شاهد روشن شدن قطعی موهای خود نیستید.

روش های خانگی برای پاک کردن رنگ موی شرابی دکلره   

به همین خاطر، توصیه می کنیم که چندین بار از این ترکیب برای موهای خودتان استفاده کنید. توجه داشته باشید که برای هر بار استفاده از این ترکیب روی موی شرابی، باید موهای خود را خشک کنید و مجددا این ترکیب را روی موهای خود قرار دهید. اجازه دهید تا اکسیدان و دکلره باعث روشن شدن موهای شرابی شما شوند؛ اما فراموش نکنید که ممکن است این روش پاک کردن رنگ موی شرابی دکلره، باعث قرمزی و یا زردی موهای شما شود. پس سعی کنید که از رنگ های مناسب برای رفع زردی یا قرمزی استفاده کنید.

نوشتن دیدگاه