0سبد خرید

رنگ موی مسی شکلاتی تیره:

رنگ موی مسی از انواع رنگ موهای پرطرفدار و محبوب در بین خانم ها در هر رده سنی است و اگر شما تمایل دارید موهایتان رنگی زیبا و خاص داشته باشید می توانید از انواع مدل های رنگ موی مسی تیره و روشن ,وحتی مسی شکلاتی برای رنگ کردن موهای خود استفاده کنید. 

و نکته دیگری که این رنگ مو را پر طرف دار کرده است این هست که با تمام  رنگ پوست های خانم های ایرانی هم خوانی  بسیاری دارد و جذابیت چهره آ ن ها را دو چندان کرده

یک توصیه بسیار مهم  به خانم های میان سالی که به رنگ مسی  شکلاتی تیره علاقه دارنداین هست که بهتر است تمام موی خود را رنگ نکنید و از هایلایت ها؛ آمبره ؛سامبره مسی شکلاتی استفاده کنید چرا که شما را جوان تر از هر رنگ موی نشان می دهد و شادابی صورت شما را دوچندان می کند .حال ما در این مطلب به شما کمک زیادی می کنیم که راه رسیدن به ترکیب رنگ مو بدون نیاز به آرایشگاه و هزینه های اضافی پیدا کنید .

رنگ موی مسی به چه کسانی بیشتر می آید ؟
رنگ موی مسی شکلاتی تیره مناسب افراد با پوست تيره، پوستهاي گندمگون و برنزه مي باشد. افراد با پوست گرم روشن داراي چشماني به رنگ‌هاي عسلي و ميشي اند. بهترين انتخاب براي اين اشخاص رنگ‌هايي با تن مسي و نارنجي است.

يکي از راههاي تشخيص تن پوست رنگ رگهاست. رگ ها به شما خواهند گفت که جزو تن هاي گرم هستيد يا سرد. اگر پوستي مايل به صورتي داريد و مويرگ هاي صورتتان آبي رنگ اند تن پوستتان گرم و اگر پوست مايل به زرد داريد و مويرگ ها به سبزي متمايلند تن پوست شما سرد است.

فرمول  ترکیبی رنگ موی مسی شکلاتی تیره :

hair color cinnamon eb006

برای رسیدن به این رنگ لازم است ابتدا موهایتان را دکلره کرده و به پایه ۷ یا ۸ برسانید, سپس یک چهارم از رنگ های نارنجی و W4و K8 را با اکسیدان ۶ درصد ترکیب کرده و پس از اینکه موهایتان را به پایه مورد نظر رسانده و خوب شستید و خشک کردید, این ترکیب را روی موهایتان گذاشته و پس از ۴۵ دقیقه با نرم کننده شستشو دهید. شما در این ترکیب می توانید با تغییر نسبت رنگ ها, میزان تن شکلاتی و مسی را به سلیقه ی خود تغییر دهید.

حال به این نکته ویژه ما توجه کنید :

هر چه رنگ نارنجی را به نسبت کمتری استفاده بفرمایید, رنگ موهایتان بیشتر به رنگ شکلاتی متمایل خواهد شد.

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه