0سبد خرید

رنگ موی مسی ماهاگونی:

اگر به رنگ موی قرمز، شرابی، مسی و به طور کلی سایه‌های رنگ قرمز علاقه‌مند هستید، شاید رنگ موی مسی ماهاگونی نیز بتواند نظر شما را به خود جلب کند.  این رنگ موی زیبا که رنگ قهوه‌ای مایل به قرمز دارد، زیبایی خیره‌کننده‌ای را برای موها ایجاد می‌کند. این رنگ موی زیبا سایه‌های مختلفی از رنگ قهوه‌ای، قرمز، بنفش تیره و ارغوانی را شامل می‌شود که هرکدام از آن‌ها زیبایی ویژه و منحصربه‌فردی را بر روی موها ایجاد خواهند کرد.

نیازی نیست تمام قسمت‌های مو را به رنگ ماهاگونی درآورید. هایلایت‌ها و بالیاژهای مسی  ماهاگونی نیز می‌توانند به خوبی موهایتان را زیباتر و درخشان‌تر کنند. برای اینکه رنگ موی ماهاگونی به زیبایی برای مدت طولانی‌تری روی موها باقی بماند، باید به چند نکته توجه کنید:

اول اینکه از محصولات مراقبت از موی مخصوص موهای قرمز استفاده کنید و دوم، از آب سرد و یک شامپوی ملایم برای شست‌وشوی موها استفاده کنید. آب داغ چربی‌های مفید مو را از بین برده و مانع از درخشش موها می‌شود.


رنگ موی ماهاگونی را برای موهای بلند و موج‌دار امتحان کنید و از زیبایی آن لذت ببرید.

47a3f610c39cb950bd74db6f6d164ff9

گروه رنگهای قرمز(ماهاگونی ) چه سیر و چه روشن که شامل انواع رنگ مو با تن ، قرمز، نارنجی و مسی هستند جزودسته رنگهای گرم به شمارمی روند وخیلی از خانمها با هر رنگ پوستی فکر می کنند که ممکن است این گروه رنگها به آنها نیاید و هیچگاه ریسک اینکه این رنگ موها را امتحان کنند را به خود نمی دهند اما باید در نظر داشته باشند:

این رنگها در تن روشنشان گروه پوستهای سفید را بسیار خاص و زیبا خواهند کرد اما مثل قرار دادن دو پارچه ی سفید و قرمز در کنار هم بسیار جیغ و قابل توجه خواهند شد پس برای خانمهای خیلی سفید لولایت و یا هایلایتی بسیار کم لابه لای موها و البته بر روی موی طبیعی پیشنهاد می شود.

اما گروه رنگ پوستهای تیره و سبزه کاندیدهای خوبی برای انواع این رنگهاهستند از جمله رنگ موی مسی ماهاگونی به شرط اینکه تیره ترینهارا از این گروه انتخاب کنند تا بسیار شیکتر و جذابتر به نظر آیند.

نکته 1: اکثر خانمهای سفید پوست مایلند موهای خود را خیلی روشن یا بلوند کنند برای آنها نیز پیشنهاد می شود پس از بیرون آمدن ریشه و در صورتی که از رنگهای روشن خسته شده اند از این گروه رنگها به دلخواه و سلیقه ی خود انتخاب کرده ورنگ مویشان را تغییر دهند که بی شک روی موهای با رنگ بسیار روشن و بلوند شده دقیقابه همان رنگ انتخابی بروشور در خواهد آمد.


فرمول این رنگ مو

 

ترکیب رنگ موی مسی  ماهاگونی:

ابتدا مو را با دکلره به پایه ی ۶ برسانید و سپس رنگ موی شکلاتی و رنگ فندقی شماره ۶ را با اکسیدان شماره ۲ ترکیب کرده و ۳۰ تا ۴۵ دقیقه روی مو بگذارید

f9c9ee348c317a1884ad9a20c6081dac 

نوشتن دیدگاه