0سبد خرید
رنگ موی دودی ساده  

رنگ موی دودی یکی از رنگ موهای جوان پسند است که در سال‌های اخیر استفاده از آن رواج زیادی پیدا کرده است. برخی از افراد ترجیح می‌دهند از رنگ موی دودی به صورت هایلایت استفاده کنند در صورتی که برخی دیگر رنگ موی دودی ساده را ترجیح می‌دهند. رنگ موی دودی ساده به دلیل دارا بودن حالت یکنواخت، هم برای خانم های جوان و هم برای خانم های مسن مناسب است و استفاده از آن رده بندی سنی خاصی ندارد. در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشگری قصد داریم به ترکیب رنگ موی دودی ساده بپردازیم و شما را بیشتر با این رنگ آشنا کنیم.

ترکیب رنگ موی دودی ساده

برای پرداختن به ترکیب رنگ موی دودی ساده در ابتدا ترکیب را در دسته بندی قرار می دهیم و سپس به صورت جداگانه به هر دسته بندی می پردازیم:

  • رنگ موی دودی ساده تیره

در برخی از موارد زمانی که صحبت از رنگ موی دودی ساده می شود افراد رنگ موی دودی ساده تیره را ترجیح می‌دهند. برای به دست آوردن رنگ موی دودی ساده تیره در ابتدا باید رنگ بلوند دودی را با واریاسیون دودی اکسیدان ۶ درصد ترکیب کنید و سپس آن را روی موهای خود که با استفاده از دکلره آن را به پایه ۹ یا ۱۰ رسانده اید قرار دهید. رنگ موی دودی تیره با اکثر رنگ پوست ها همخوانی مناسبی دارد و به همین دلیل افراد زیادی از آن استقبال می‌کنند.

ترکیب رنگ موی دودی ساده   

  • رنگ موی دودی ساده روشن

در سال‌های اخیر استفاده از رنگ های روشن روی مو رواج زیادی پیدا کرده است و رنگ دودی نیز از این قاعده مستثنا نیست. رنگ موی دودی ساده روشن بیشتر برای پوست های گندمی و روشن مناسب است، اما طیف های رنگی خاصی از آن ممکن است با پوست های سبزه نیز همخوانی داشته باشند.

برای به دست آوردن رنگ موی دودی روشن روی موها در ابتدا باید رنگ موها را با استفاده از دکلره به پایه شماره ۱۰ یا ۹ رساند. در نهایت رنگ بلوند دودی طلایی واریاسیون دودی و اکسیدان شماره ۶ را با یکدیگر ترکیب نمود و آن را روی موها قرار داد. این ترکیب بعد از مدت زمان حدودی ۴۵ دقیقه روی موهای شما رنگ باز می‌کند و سپس می توانید آن را با استفاده از آب و نرم کننده شستشو دهید.

رنگ موی دودی ساده بدون دکلره

اگر موهای شما دچار آسیب شده است و به هر دلیلی نمی خواهید از دکلره استفاده کنید، بهترین روش استفاده از روش هایی است که در آنها نیازی به استفاده از دکلره وجود نخواهد داشت. به صورت کلی برای به دست آوردن رنگ موی دودی ساده بدون دکلره می توانید از دو روش استفاده کنید:

  • از رنگ موی دودی تیره استفاده کنید

فرمول هایی که برای به دست آوردن رنگ موی دودی تیره در بازار وجود دارند، در اکثر موارد نیازی به استفاده از دکلره نخواهند داشت. به صورت کلی رنگ های تیره خیلی راحت روی موها رنگ باز می کنند و می توانید روی موهای طبیعی خود از آنها استفاده کنید. برای استفاده از رنگ موی دودی تیره بدون دکلره اگر موهای شما طیف رنگی قهوه ای داشته باشد و مشکی پرکلاغی نباشد، به راحتی می‌توان از این رنگ بهره برد. طیف های رنگی دودی تیره با سلایق مختلف همخوانی دارد.

رنگ موی دودی ساده بدون دکلره   

  • استفاده از رنگ سه صفر

اگر اصرار دارید از رنگ موی دودی روشن روی موهای خود استفاده کنید، اما نمی خواهید دکلره روی موهای خود قرار دهید، بهترین روش این است که با استفاده از رنگ سه صفر موهای خود را به پایه برسانید. برای این منظور قبل از گذاشتن رنگ اصلی روی موها باید رنگ سه صفر را با اکسیدان ۶ درصد مخلوط کنید و برای مدت زمان حدودی یک ساعت صبر کنید تا موهای شما به پایه مورد نظر برسد. در برخی از موارد بعد از یکبار رنگ کردن موها با استفاده از رنگ سه صفر، موها به صورت کامل باز نمی شوند به همین دلیل باید مجددا همین مراحل را طی کنید. بعد از گذاشتن رنگ سه صفر روی موها می توانید با استفاده از رنگ دودی روشن موهای خود را رنگ کنید و از زیبایی و جلوه آن لذت ببرید. برای این منظور می‌توان از فرمولی که در بالا برای رنگ موی دودی روشن قرار داده شده است بهره گرفت.

نوشتن دیدگاه