0سبد خرید

اگر به دنبال راهی برای افزایش رشد و جلوگیری از ریزش مو هستید می توانید از ماینوکسیدیل استفاده کنید و با این روش دیگر نیازی به استفاده از محصولات متفاوت ندارید. یکی از دلایل نداشتن موهای درخشان و شاداب را می توان بالابرفتن سن دانست که نازکی مو را هم به همراه دارد و سایت آرایشگری دراین مقاله به شما راه حل هایی را ارائه میدهد که بتوانید از بوجود آمدن چنیین حالاتی جلوگیری نمایید.

خانم هایی که دارای موهای نازک میباشند شستشو به موهایشان بسیار کمک می کند چرا که چربیمو علاوه بر از بین بدرن حالت مو از رشد آن جلوگیری می کند و در زمان شامپو زدن وقت بیشتری را برای موهایتان صرف کنید و کف سرتان را ماساژ دهید تا جریان خودن در فولیکول ها را افزایش دهید و موهایتان از رشد نسبی خوبی برخوردار شود.

استفاده زیاد از سرم مو، حجم دهنده ها و اسپری های مو تنها موهایتان را سنگین می کند و همین سنگینی موهایتان را صاف نشان میدهد و برای خانم هایی که دارای موهای نازک هستند توصیه می شود از این محصولات کمتر استفاده کنند.

حالت و بافت موهایتان را باید قبول کنید و از وارد کردن فشاربیش از حد به موهایتان جلوگیری نمایید و این نکته را بدانید که استفاده زیاد از مواد شیمیایی تنها به موهایتان آسیب می رساند پس تعادل را حفظ نمایید.

استرس بزرگ ترین دشمن مو می باشد و نوع مزمن و حتی گذار آن از رشد مو جلوگیری می کند و باعث ریزش می شود و برای کنترل این حالت می توناید از مدیتیشن و یا نوشیدن چای سبز استفاده نمایید.

میزان سطح اهن و ویتامین D بدن در تعداد ریزش مو بسیار تاثیر گذار مییباشد و با مشورت پزشک می توانید مکمل هردو را استفاده نمایید و یا غذاهایی مانند سبزیجات سبز، گوشت قرمز و حبوبات را در برنامه غذایی خود بگنجانید.

در ابتدا به تاثیر ماینوکسیدیل برای درمان نازکی مو پرداختیم و این ماده فعالیت خود را با افزایش سایز فولیکول مو انجام می دهد و نحوه مصرف به این صورت میباشد روزی یکبار به صورت موضعی و مستقیم کف سرتان را به آن آغشته نمایید.

کپسول viviscal برای خانم هایی که دارای موهای نازکی می باشند بسیار مفید میباشد و دلیل آن هم وجود پروتئین ماهی،ویتامین C،زینک ، بیوتین و نیاسین میباشد که تمامی این مواد به مشا برای داشتن موهایی سالم و ضخیم کمک فراوانی می کند و اصولا توسط متخصصان پوست و مو توصیه می شود.

مکمل بیوتین از جمله مکل های مقرون به صرفه میباشد که حاوی ویتامین B کمپلکس بوده و برروی عملکرد سوخت و ساز و اعصاب بسیار تاثیر گذار میباشد. این کپسول ها به زیرساخت کراتین مو کمک کرده و موهایتان سالم و وی می کند و میازن تاثیر آن به قدری میباشد که برای بیماران شیمی درمانی استفاده می شود.

نوشتن دیدگاه