0سبد خرید
آرایش چشمان مشکی

یکی از زیبا ترین رنگ چشم ها، رنگ مشکی می باشد که با کمی دقت و طرافت در زمان آرایش می توانید چهره ای متفاوت برای خود داشته باشید و سایت آرایشگری در این مقاله با ایده های جدید برای آرایش این افراد آمده است.

اگر دارای چشمانی مشكی با پوست تیره هستید، استفاده از سایه‌های كرم، بژ و شكلاتی برای این رنگ چشم و رنگ پوست جذابیت خاصی به همراه خواهد داشت. حتی‌الامكان از سایه‌های بسیار تیره مثل قهوه‌ای، بنفش تیره یا سرمه‌ای آن هم تك‌رنگ در پشت تمام چشم استفاده نكنید زیرا در تیره‌تر كردن رنگ چهره و گرفتگی صورت بسیار تاثیر خواهند گذاشت. خط چشم متوسطی كه نه زیاد نازك و نه پهن است در پشت چشم بكشید. بهتر است در زیر چشم خط چشم نداشته باشید به جز در مواردی كه لباسی روشن به تن دارید، پیشنهاد می‌كنیم از مدادهای هم‌رنگ آن در زیر چشم، خط باریكی بكشید.

اما اگر پوستی روشن دارید، از آنجایی كه رنگ سفید با مشكی در تضاد است استفاده از خط چشم‌های سیاه در میان چشم و پوست یك جدایی را به وجود می‌آورد و باعث می‌شود میان چهره و اعضای صورت تفكیك ایجاد شود. توصیه می‌شود برای ایجاد جذابیت بیشتر و هماهنگی اجزا به جای استفاده از خط چشم، از سایه یا مدادهایی كه به رنگ‌های خاكستری تیره یا دودی هستند استفاده كنید. سایه یا مداد خاكستری را مثل یك هاله در پشت چشم و زیر چشم بكشید و آن را تا قسمت انتهایی چشم ادامه دهید.

نوشتن دیدگاه