0سبد خرید
بزرگترین اشتباهات آرایش چشم

توجه به فرم چهره و انتخاب آرایش تنها کافی نمی باشد و برای داشتن آرایشی زیبا و مخصوصا در ناحیه چشم ها باید به موارد مختلفی از جمله مد روز هم توجه کنید تا علاوه بر زیبایی چهره به روزی هم داشته باشید. سایت آرایشگری در این مقاله بزرگترین اشتباهاتی که ممکن است در آرایش چشمتان داشته باشید به شما یادآور میشود.

اولین نکته که باید در خصوص آرایش چشم بدانید مدل چشم گربه ای میباشد که در این مدل انتهای خط چشم بلا تر و خارج از گوشه چشم کشیده می شود و این را هم بدانید که این مدل از مد افتاده است و اگر می خواهید خط چشمتان بیرون از چشمتان نمایان شود استفاده از سایه چشم قهوه ای رنگ توصیه می شود.

درست است که استفاده از سایه چشم روشن زیبا بوده و آرایش چشمتان را طبیعی نشان می دهد اما خانم هایی که دارای چشمهای درست هستند به هیچ عنوان نباید از این رنگ سایه چشم استفاده نمایند و به آنها پیشنهاد می شود از رنگ های مات و البته تیره استفاده نمایند.

استفاده از سایه چشم سرخ شاید به چشمانتان زیبایی ببخشد اما از سفیدی چشمتان را سرخ و یا صورتی نشان می دهد اما اگربه استفاده از این رنگ اصرار دارید می تانید خانواده آن یعنی صورتی مات و هلویی را استفاده نمایید.

بعضی از خانم ها برای کوچک نشان دادن چشم هایشان، خط چشمشان را از نیمه چشم آغاز و تا انتهای چشم ترسیم می کنند اما این را بدانید این کار تاثیر بسیار کمی دارد و برای این کار فقط پلک بالا را خط چشم بکشید و آن هم از داخلی قسمت چشم تا بیرون چشم.

کسانی که چشم های سبز و آبی دارند معتقدند که رنگ سایه چشمی که استفاده می کننند باید با چشم هایشان هماهنگی داشته باشند اما این بزرگترین اشتباه بوده و اصول کار این گونه میباشد که خط چشم استفاده باید با رنگ چشم هایتان هماهنگی داشته باشند و استفاده از سایه چشم های با رنگ های تضاد زیبایی چهره تان را بیشتر از قبل می کند.

بهترین راه حل برای حجم دار نشان دادن مژه هایتان، این می باشد که چندین بار مژه هایتان را به ریمل آغشته نمایید.

نوشتن دیدگاه