0سبد خرید

رنگ موی نارنجی پرتقالی:

امروزه استفاده از رنگ های متنوع و خاص بر روی موها امری کاملا طبیعی و رایج شده است.

  که در تمام نقاط جهان  ودر  تمام سنین خانم ها برای زیبا تر نشان دادن خود و خانم های مسن برای پوشاندن موهای سفید  از رنگ های مختلف مو  به گونه ای که می توان تمام رنگ ها از جمله  رنگ صورتی، آبی، قرمز، بنفش و ... را روی موها دید که بحث ما در این بخش رنگ موی نارنجی پرتقالی است که ما را همراهی کنید و در ادامه خواهید دید که با چه ترکیبی به این رنگ خاص می رسید.

موهای نارنجی و یا قرمز آتشین از آن دسته موهای زیبا و وحشی است. این رنگ موی طبیعی بیشتر در بین انگلیسی ها و اروپاییان رواج داشته و معمولا به کسانی که این رنگ مو را دارند جینجر می گویند. این رنگ مو با طیف نارنجی از آن دسته رنگ هایی نیست که همه انتخاب کنند. هرچند برای اینکه این رنگ مو به خوبی در چهره شما نمایان باشد بهتر است پوست روشن تری داشته باشید تا جذاب تر دیده شوید. رنگ موی نارنجی سوخته برای خانم هایی که به دنبال چهره ای متفاوت هستند رنگی ایده آل است. این رنگ نارنجی تیرگی است که به قرمزی می خورد. این رنگ مو با اینکه نام نارنجی را یدک می کشد اصلا موهای شما را رنگ هویج نخواهد کرد. با ایده هایی برای داشتن رنگ موی نارنجی آشنا شوید.

این رنگ مو بیشتر به چه افرادی میآید :

روی صورت های خیلی سفید و کک و مک دار زیبا به نظر می رسد. 

رنگ موی نارنجی پرتقالی از جمله رنگ هایی است که با موهای فر بسیار زیباتر دیده می شود، سایه هایی که موهای فر ایجاد می کنند در میان رنگ نارنجی سوخته بسیار جذاب و دلربا خواهند شد و شما را همانند پرنسس های داستان های افسانه ای می سازد.

18 hiracolor

فرمول ترکیبی مسی نارنجی پرتقالی با هایلایت


مسی روشن : ۷۰ میل
مسی متوسط : ۲۰ میل
بلوند نارنجی : ۳۰ میل
واریاسیون نارنجی : ۲ سانت
واریاسیدن نقره ای : ۵ سانت
اکسیدان شماره ۲

ترکیب هایلایت سوزنی پرتقالی

هایلایت باید بر روی مو با پایه ۹ و دکلره انجام شود.
ترکیب مسی روشن : ۵۰ میل
طبیعی : ۹ ۲۰ میل
واریاسیون نقره ای : ۲ سانت
اکسیدان شماره ۱

یک ترکیب جذاب دیگر برای افرادی که می خواهند با بقیه فرق داشته باشند:

اگر می خواهید رنگ موهایتان بسیار خیره کننده و خاص باشد حتما از سایه های پررنگ نارنجی و قرمز در کنار هم استفاده کنید! این ترکیب رنگ فوق العاده درخشش زیبا و جذابی را بر روی موها ایجاد می کند.

 

 

 

نوشتن دیدگاه