0سبد خرید
ترکیب رنگ موی نسکافه ای برای موهای سفید  

رنگ موی نسکافه ای یکی از محبوب ترین رنگ ها در میان بانوان است که می تواند چهره شما را جذاب تر و جوان تر نشان دهد. بسیاری از افرادی که به رنگ موی نسکافه ای علاقه مند هستند، دارای موهای سفیدند و این دغدغه برای آن ها وجود دارد که چه ترکیب رنگ موی نسکافه ای را می توانند روی موهای سفید بزنند؟ خوشبختانه، با ترکیب چند رنگ مختلف، می توان ترکیب رنگ موی نسکافه ای برای موهای سفید را درست کرد که در ادامه این مقاله از آرایشگری قصد داریم این ترکیب رنگ ها را به شما معرفی کنیم.

فرمول های ترکیب رنگ موی نسکافه ای برای موهای سفید

اگر به رنگ موی نسکافه ای علاقه مند هستید و می خواهید آن را روی موهای سفید خودتان اجرا کنید، می توانید از چندین فرمول مختلف استفاده نمایید. در ادامه سه فرمول ساده برای اجرا روی رنگ سفید را به شما توضیح می دهیم که می توانید از آن ها کمک بگیرید.

  • ترکیب رنگ موی نسکافه ای تیره برای موهای سفید

در صورتی که به رنگ تیره علاقه بیشتری دارید، می توانید رنگ موی نسکافه ای تیره را برای موهای سفید خودتان انتخاب کنید. برای اینکه این رنگ را بدست آورید، می بایست به اندازه نصف تیوپ از رنگ قهوه ای روشن شماره 5 را با نصب تیوپ رنگ قهوه ای طلایی شماره 4.3 مخلوط کنید. اکسیدان شماره 1 برای این ترکیب رنگ بسیار ایده آل است. از مزایای این ترکیب رنگ موی نسکافه ای برای موهای سفید، می توان به قابلیت پوشش دهی زیاد آن اشاره کرد. به طوری که می توانید به راحتی آن را روی موهای تیره خود اجرا کنید و از زیبایی و گرمی که به چهره شما می بخشد، لذت ببرید. 

فرمول های ترکیب رنگ موی نسکافه ای برای موهای سفید

  • ترکیب رنگ نسکافه ای متوسط برای موهای سفید 

اگر به رنگ نسکافه ای خیلی تیره علاقه مند نیستید و از رنگ های روشن نیز خوشتان نمی آید، رنگ موی نسکافه ای متوسط گزینه خوبی برای شما خواهد بود. برای اجرای این رنگ روی موهای خودتان، باید به اندازه یک سوم تیوپ از رنگ طبیعی اکسترا شماره 7 را با یک سوم تیوپ رنگ نسکافه ای شماره 6 مخلوط کنید. سپس، با اضافه کردن یک سوم تیوپ رنگ دودی شماره 6 و اکسیدان شماره 6 ترکیب رنگ شما آماده است. می توانید با اضافه کردن 2 بند انگشت واریاسیون سبز، ترکیب رنگ خود را کامل تر کنید.

  • ترکیب رنگ نسکافه ای روشن برای موهای سفید

معمولا افرادی که پوست روشن دارند، به دنبال اجرای رنگ های روشن روی موهای خودشان هستند. پس اگر شما هم پوست روشنی دارید، ترکیب رنگ نسکافه ای روشن برای شما بهترین گزینه است. برای به دست آوردن بهترین ترکیب رنگ نسکافه ای روشن برای موهای سفید، می بایست یک سوم از تیوپ رنگ نسکافه ای با شماره 8 را با یک سوم از تیوپ رنگ بلوند اکسترا شماره 8 مخلوط کنید. سپس، به اندازه یک سوم از تیوپ رنگ دودی شماره 8 را به این ترکیب رنگ اضافه کنید. با اضافه کردن اکسیدان شماره 1، واریاسیون نقره ای و دو بند انگشت واریاسیون دودی، ترکیب رنگ شما کامل خواهد شد. نکته بسیار مهم برای اجرای ترکیب رنگ نسکافه ای روشن برای موهای سفید، این است که حتما موهای خود را از قبل با یک شامپوی شیمیایی شستشو داده باشید.

فرمول های ترکیب رنگ موی نسکافه ای برای موهای سفید

میزان پوشش دهی رنگ نسکافه ای بر روی موهای سفید

رنگ نسکافه ای از جمله رنگ های محبوب است که خوشبختانه می تواند روی اکثر طیف رنگی از موها مورد استفاده قرار گیرد. یکی از سوالات رایجی که در مورد رنگ نسکافه ای وجود دارد این است که میزان پوشش دهی این رنگ روی موهای سفید چقدر است؟

به طور کلی طبق فرمول های ذکر شده، می توانید ترکیب رنگ جذابی را روی موهای سفید خودتان داشته باشید. اما اگر می خواهید رنگ های متفاوتی را امتحان کنید، بهتر است که با یک آرایشگر مشورت کنید. چون برخی از رنگ ها روی موی سفید، نمای خوبی ندارند. میزان پوشش دهی رنگ نسکافه ای بر روی موهای سفید با ترکیب رنگ مناسب، بسیار ایده آل است. اما اگر ترکیب رنگ مناسبی را انتخاب نکنید، احتمالا شاهد نتیجه دلخواه خودتان نخواهید بود. از طرفی نوع رنگ انتخاب شده و کیفیت آن نیز تاثیر زیادی روی پوشش دهی روی موها دارد. هر چقدر کیفیت رنگ انتخاب شده بهتر باشد، ترکیب رنگ موی نسکافه ای برای موهای سفید نیز ایده آل تر و خاص تر خواهد بود.  

نوشتن دیدگاه