0سبد خرید
رنگ موی فندقی برای موهای سفید  

رنگ موی فندقی یکی از رنگ های مناسب برای موهای سفید است. این رنگ شادابی و طراوت را دوباره به موهای شما باز می گرداند. همچنین پوشش دهی این رنگ دغدغه افرادی که از موهای سفید خود رنج می برند را برطرف کرده است. چرا که با بالا رفتن سن، مو با مشکل از دست دادن رنگدانه های خود مواجه می شود. در نهایت مو رنگ زیبای خود را از دست داده و تنها یک رنگ به سفیدی برف خودنمایی می کند. رنگ موی فندقی از مجموعه رنگ های گرم محسوب می شود. همچنین با رنگ های سرد و گرم به خوبی ترکیب می شود و نتیجه بی نظیری را برای استفاده کننده به ارمغان می آورد.

بهترین ترکیب رنگ های فندقی برای موهای سفید

رنگ موی فندقی به دلیل ویژگی ترکیب پذیری ایده آل اش با رنگ های سرد و گرم می تواند گزینه های خوبی را برای رنگ کردن مو های سفید داشته باشد. با تغییر شماره رنگ فندقی می توانید فرمول یا ترکیب های جدیدی بسازید. به عبارت دیگر شما می توانید برای ساختن ترکیبی ایده آل از شماره های ۴، ۵، ۶، ۷ کمک بگیرید.

اگر می خواهید رنگ موی فندقی ساخته شده برای مو های سفید شما تیره باشد، سعی کنید یک دوم تیوپ را از شماره ۴ رنگ فندقی انتخاب کنید. سپس آن را با ۲۵ درصد تیوپ، شماره ۵ از رنگ طبیعی و ۲۵ درصد تیوپ پایه ۶ رنگ شکلاتی ترکیب کنید. بعد از ریختن رنگ های مورد نظر در ظرف مخصوص با افزودن اکسیدان ۶ درصد و واریاسیون دودی، آبی و بنفش به میزان ۲ سانتی متر، رنگ مورد نظر شما برای استفاده آماده می شود.

ترکیب رنگ موی فندقی ذکر شده برای پوشش دادن کل مو های سفید از ریشه تا ساقه مو بسیار ایده آل است و بی نظیر عمل می کند. حال با تغییر شماره رنگ فندقی از ۴ به ۵ ترکیب شما نیز تغییر پیدا می کند. در این حالت شماره ۵ برای رنگ طبیعی و شکلاتی استفاده می شود و اکسیدان ۹ درصد جایگزین اکسیدان ۶ درصد می شود.

بهترین ترکیب رنگ های فندقی برای موهای سفید

میزان پوشش دهی رنگ فندقی بر روی موهای سفید

برای افرادی که رنگ مو های آنها سفید است خاطرنشان می کنیم که رنگ موی فندقی از پوشش دهی ایده آلی برخوردار است. همچنین نتیجه کار، چهره را شاداب و باطراوت نشان می دهد. اگر به رنگ تیره فندقی علاقه دارید و احساس می کنید بیشتر مناسب صورت شما است سعی کنید از شماره رنگ های روشن فندقی استفاده نکنید. چرا که این شماره رنگ ها درست است شما را به هدفمان می رساند اما در زمان هایلایت محدودیت هایی را ایجاد می کند. بهتر است برای پوشش دهی بیشتر رنگ موی فندقی برای مو های سفید نکات زیر را در نظر داشته باشید:

  • رنگ هایی که برای ترکیب رنگ به کار می برید بیشتر از حرف انگلیسی n باشد. چرا که علاوه بر کمک به پوشش دهی رنگ سفید مو از ماندگاری بیشتری برخوردار است. همچنین نسبت به سایر حروف دیگر این رنگ خالص تر می باشد.
  • در نظر گرفتن میزان تراکم و پراکندگی موی سفید در داشتن پوشش دهی عالی با رنگ موی فندقی در زمان رنگ کردن مو مهم است. چرا که با بالا رفتن سطح وسیعی از مو های سفید باید رنگ فندقی قوی تری استفاده کنید. همچنین این تراکم در انتخاب روش رنگ کردن نیز می تواند تاثیر گذار باشد.

میزان پوشش دهی رنگ فندقی بر روی موهای سفید

  • نکته بسیار مهم در استفاده از رنگ طبیعی این است که هرچه موی سفید سر شما بیشتر باشد باید در هنگام ترکیب از رنگ فندقی بیشتری استفاده کنید.
  • اگر موهای سفید شما از جمله موهایی هستند که در مقابل رنگ کردن بسیار مقاوم اند، بهتر است از نوع رنگ فندقی نچرال یا بسیار قوی استفاده کنید. اکسیدان ۹ درصد گزینه مناسبی برای باز کردن پولک های موهای سفید است.
  • توجه به سایه مو برای رسیدن به نتیجه دلخواه بسیار مهم است. استفاده از سایه طبیعی می تواند نتیجه رضایت بخشی را به ارمغان آورد.

نکته ای که در رنگ موی فندقی باید به آن توجه کنید هماهنگی رنگ چشم و پوست با رنگ انتخابی است. چرا که با ایجاد یک هماهنگی در ترکیب رنگ انتخابی با اجزای صورت، می توانید نتیجه کار چشم نواز و زیبایی را خلق کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد انواع رنگ مو با کارشناسان ما در آرایشگری تماس حاصل فرمایید.

نوشتن دیدگاه