0سبد خرید
ترکیب رنگ تیره برای موهای سفید  

ترکیب رنگ تیره برای موهای سفید گزینه ای بسیار ایده آل است. چرا که بیشتر ترکیب رنگ ها برای تار های سفید یا ریشه موی سفید پس از چند بار استحمام رنگ خود را از دست می دهند. در نهایت پس از تلاش های بسیار آنچه باقی می ماند همان رنگ سفید موهای خودتان است. خارج از بحث سفیدی مو، با بالا رفتن سن، رنگ تیره جوانی و شادابی را به صورت شخص هدیه می دهد. در این مقاله از آرایشگری 7 ترکیب رنگ تیره برای موهای سفید را معرفی می کنیم.

7 ترکیب رنگ تیره برای موهای سفید

اگر رنگ سفید موهای خود را دوست ندارید در ادامه مطلب ۷ ترکیب رنگ تیره برای مو های سفید را معرفی می کنیم. شما می توانید با در نظر گرفتن رنگ پوست و هماهنگی با اجزای صورت خود یکی را انتخاب کنید.

  • ترکیب رنگ مشکی پر کلاغی
  1. رنگ موی N1 یا C1 به مقدار ۱۰۰ میل
  2. ۱۰ میل واریانس به رنگ آبی
  3. ۲۰ میل واریانس به رنگ نقره ای
  • ترکیب قهوه ای تیره
  1. اگر رنگ پوست شما صورتی یا روشن است این ترکیب رنگ بسیار مناسب است. ترکیب این رنگ به شرح زیر می باشد:
  2.  ۶۰ میل نسکافه ای
  3. ۳۰ میل دودی
  4. ۲۰ میل شکلاتی
  5. از شماره ۱ اکسیدان و واریانس نقره ای به میزان ۲ سانت
  • ترکیب رنگ زیتونی تیره
  1. شماره ۲ و ۶ از رنگ مو زیتونی
  2. ۲۰ سی سی از اکسیدان ۶ درصد
  3. ۴۰ سی سی آب
  • رنگ شرابی تیره
  1. ۵۰ میل از شرابی
  2. ۵۰ میل رنگ شکلاتی
  3. به میزان رنگ اکسیدان
  4. دکلره شماره ۶

7 ترکیب رنگ تیره برای موهای سفید

  • ترکیب رنگ تیره برای موهای سفید از نوع قهوه ای فندقی
  1. نصف رنگ مو ۶ و هفتاد و پنج صدم را با یک سوم رنگ موی شماره ۶ و سه دهم با اکسیدان شماره ۹ ترکیب کنید.
  • ترکیب بادمجانی شرابی
  1. رنگ بادمجانی به میزان ۲۰ میل
  2. بادمجانی روشن ۸۰ میل
  3. شرابی روشن ۴۰ میل
  4. واریاسیون بنفش ۱۰ سانت
  5. واریاسیون نقره ای ۵ سانت
  6. شماره ۲ اکسیدان
  • ترکیب شکلاتی تیره
  1. نصف تیوپ شماره ۴ شکلاتی
  2. نصف تیوپ شماره ۶ شکلاتی
  3. رنگ بنفش واریاسیون به میزان ۲ سانت
  4. شماره ۲ اکسیدان

نکات مهم در رنگ کردن موهای سفید

موی سفید در مقایسه با موی عادی مقاومت زیادی برای رنگ کردن از خود نشان می دهد. همچنین ضخامت این موها بیشتر از یک تار موی عادی هستند. در نتیجه در انتخاب رنگ دقت کنید تا حد امکان از رنگ های نچرال استفاده کنید. در صورت زیاد بودن موی سفید بهتر است به جای رنگ نچرال از رنگ سوپر نچرال استفاده کنید. باید مقدار رنگ طبیعی به کار رفته در ترکیب رنگ تیره برای موهای سفید با افزایش تار های سفید آن افزایش پیدا کند.

اکسیدان ۶ درصد یا همان اکسیدان شماره ۲ برای این مو ها گزینه بسیار مناسبی است. با کمک گرفتن از این اکسیدان شما می توانید کل مو های خود را یک دست کنید و چند رنگ بودن مو ها به طور یکنواخت پنهان شود. مزیت عمده استفاده از اکسیدان شماره ۶ ماندگاری و پوشش دهی ایده آل آن است.

نکات مهم در رنگ کردن موهای سفید

با زیاد بودن سطح رنگ سفید سعی کنید شروع رنگ را از جلوی سر آغاز کنید. چرا که این قسمت مقاومت بیشتری نسبت به رنگ دارد. همچنین مدتی بیشتر برای رنگ گرفتن لازم دارد. انتخاب رنگ اصلی در ترکیب رنگ تیره برای موهای سفید پس از انتخاب اکسیدان ۶ درصد و رنگ نچرال از اهمیت بسیاری برخوردار است.

انتخاب رنگ تیره برای موهای سفید می تواند شما را ۵ تا ۱۰ سال جوان تر نشان دهد. انتخاب رنگ تیره از نوع سری ۱ تا ۵ می تواند مشکل رنگ پذیری تار ها را نیز حل کند. برای پوشش دهی بیشتر تار های سفید انتخاب سری N یا همان رنگ های طبیعی یا استفاده از رنگ اکسترا بهترین گزینه است. یک آرایشگر به خوبی می داند هر چه رنگ به کار رفته برای موی سفید مایل به طلایی و قرمزی زیادتری داشته باشد می تواند نتیجه کار را مطلوب تر نشان دهد. برای تثبیت رنگ تیره برای موهای سفید می توان از نرم کننده یا محلول های شامپوی اسیدی استفاده کرد.

نوشتن دیدگاه