0سبد خرید
مش دودی روی موی مشکی  

بیشتر خانم ها برای ایجاد تغییر در چهره خود از انواع رنگ مو استفاده می کنند. رنگ کردن مو با تکنیک های متفاوت مش، بالیاژ، آمبره و ... قابل اجرا است که هر فرد متناسب با سلیقه، رنگ پوست، جنس مو و ... بهترین روش و رنگ را انتخاب می کند. رنگ دودی یکی از پرطرفدارترین رنگ ها است که بیشتر افراد تمایل دارند از آن استفاده کنند. این رنگ در طیف های گسترده ای اجرا می شود و هر فرد می تواند مناسب با چهره خود بهترین فرمول را انتخاب نماید.

 یکی از تکنیک های زیبای رنگ مو اجرای مش دودی روی موی مشکی است. این رنگ تضاد تیره و روشنی را ایجاد می کند که زیبایی و جذابیت چهره بیشتر می شود. در واقع اگر به دنبال تغییر اساسی در ظاهر و استایل خود هستید می توانید مش دودی روی موی مشکی را امتحان کنید و از زیبایی آن لذت ببرید.

فرمول مش دودی روی موی مشکی

مش دودی روی موی مشکی فرمول های متفاوتی دارد که هر فرد متناسب با رنگ پوست، جنس مو و ... می تواند بهترین فرمول را انتخاب کند. فرمول مش دودی روی موی مشکی با توجه به مهارت و تجربه آرایشگر تعیین می شود و از آن جایی که مش دودی روی موی مشکی محبوبیت زیادی دارد آشنایی با فرمول های آن بسیار حائز اهمیت است. برای آشنایی بیشتر در زیر به چند فرمول مش دودی روی موی مشکی اشاره شده است.

  • مش دودی طلایی روی موی مشکی

برای این ترکیب ابتدا قسمت هایی که برای مش جدا کرده اید را با دکلره تا 9 درجه روشن کرده و سپس با ترکیب زیر موها را کنید:

  1. رنگ موی دودی طلایی: نصف تیوپ
  2. رنگ موی بلوند خیلی روشن: یک سوم تیوپ
  3. اکسیدان 9 درصد: به میزان لازم
  • مش دودی نسکافه ای روی موی مشکی

برای رسیدن به این رنگ مش زمینه بخش هایی از مو را که برای مش جدا کرده اید را با دکلره به پایه 6 برسانید و با ترکیب زیر مو را رنگ کنید:

  1. رنگ موی بلوند دودی تیره: یک دوم تیوپ
  2. رنگ موی بلوند تیره: یک سوم تیوپ
  3. رنگ موی قهوه ای نسکافه ای روشن: یک چهارم تیوپ
  4. اکسیدان 6 درصد: به میزان لازم
  • مش بلوند دودی روشن روی موی مشکی

ابتدا بخش هایی از مو را برای اجرای مش جدا کنید، این بخش ها را با دکلره تا 9 درجه روشن کنید سپس با ترکیب زیر موها را رنگ کنید:

  1. رنگ موی دودی روشن: 35 میل
  2. واریاسیون دودی: یک سوم تیوپ
  3. رنگ موی c6: دو سوم تیوپ
  4. اکسیدان 6 درصد: 40 سی سی

فرمول مش دودی روی موی مشکی

مراحل اجرای مش دودی روی موی مشکی

به طور کلی اگر قصد دارید مش دودی روی موی مشکی را اجرا کنید بهتر است به آرایشگران ماهر و با تجربه در این زمینه مراجعه کنید زیرا این افراد با مهارت و تخصصی که دارند با کمترین آسیب به بافت مو رنگ مورد نظر شما را ایجاد می کنند. در واقع مش به سه صورت سوزنی، فویلی و تکه ای قابل اجرا است که مراحل اجرای هر کدام تفاوت هایی دارد که بهتر است توسط افراد ماهر انجام شود. مراحل اجرای مش دودی روی موی مشکی بسیار مهم است و باید به ترتیب و با رعایت اصول خاصی انجام شود تا نتیجه نهایی کار رضایت بخش باشد از این رو در زیر به مراحل اجرای مش دودی روی موی مشکی به روش سوزنی اشاره شده است:

  • ابتدا مو را شانه کرده و براشینگ کنید.
  • بهتر است مو را با سرم آرگان نرم کنید.
  • کلاه مش را روی مو قرار دهید.
  • با قلاب موها را از زیر کلاه خارج کنید.
  • موهای خارج شده از کلاه را شانه کنید.
  • با دکلره و اکسیدان مو را تا پایه مورد نظر روشن کنید.
  • موهای دکلره شده را بشویید.
  • با ترکیب مورد نظر مو را رنگ کنید.

مراحل اجرای مش دودی روی موی مشکی

مش دودی را می توان با فرمول های متفاوتی اجرا کرد از این رو دارای طیف رنگی گسترده ای است و هر فرد بسته به شرایط خود می تواند مش دودی عسلی، مش دودی نسکافه ای، مش دودی کاراملی، مش دودی نقره ای، مش دودی زیتونی، مش دودی طلایی و ... را روی موی مشکی اجرا و به زیباتر شدن ظاهر خود کمک کند. برای اجرای تکنیک مش یکی از نکات مهم همخوانی رنگ زمینه مو و رنگ مش است که در مش دودی روی موی مشکی همخوانی بسیار زیبایی وجود دارد و قرار گرفتن رنگ دودی و مشکی کنار هم جلوه و جذابیت مو را چند برابر می کند. با این تفاسیر مش دودی روی موی مشکی برای خانم هایی که تمایل دارند با رنگ مو چهره خود را تغییر دهند گزینه مناسبی است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره انواع ترکیب رنگ مو با کارشناسان ما در آرایشگری تماس حاصل فرمایید.

نوشتن دیدگاه