0سبد خرید
عکس رنگ موی پایه 7  

چه رنگی برای  پایه هفت مناسب است؟ چگونه به این رنگ دست پیدا کنیم؟ پاسخ به سوالات خود را می توانید در این مقاله به دست آورید. اگر می خواهید رنگ موی پایه هفت را ایجاد کنید، تا پایان مقاله با ما همراه باشید. قبل از انتخاب رنگ، بهتر است عکس رنگ موی پایه 7 را بررسی نمایید. پس از آن می توانید از میان رنگ های معرفی شده با توجه به سلیقه خود انتخابی مناسب را تجربه کنید.

چگونه رنگ موی پایه 7 را ایجاد کنیم  

حتما عکس رنگ موی پایه 7 نظر شما را جلب کرده است. این سوال برایتان پیش می آید که چگونه می توان رنگ موی پایه هفت را ایجاد نمود؟ روش ساده ای برای رسیدن به این هدف وجود دارد. استفاده از فرمول های رنگ می تواند مسیری هموار برای انجام این کار باشد. در این مقاله شما را با بهترین رنگ های موی مناسب برای پایه هفت آشنا می کنیم. با استفاده از فرمول های مطرح شده می توانید رنگ موی جذاب و زیبایی را داشته باشید.

چگونه رنگ موی پایه 7 را ایجاد کنیم     

رنگ موی مناسب برای پایه 7 چیست

پایه هفت یکی از رایج ترین پایه های دکلره به شمار می رود. موهای مشکی مردم شرق چیزی بین پایه شش تا هفت است. برای اینکه مو چند درجه روشن تر شود باید از دکلره استفاده کرد. با دکلره پایه هفت رنگ نارنجی حاصل خواهد شد. این دکلره حاوی درجه زیادی تناژ عسلی مسی است. شما می توانید با بررسیعکس رنگ موی پایه 7 به این مسئله پی ببرید. اگر به دنبال روشن کردن مو نیستید، رنگ بلوند با درجه روشنی متوسط راهکاری مناسب برای شما خواهد بود. در ادامه شما را با رنگ های مناسب برای پایه هفت آشنا خواهیم کرد.

  • رنگ موی شکلاتی بلوند

یکی از رنگ های فوق العاده برای موی پایه ۷ رنگ شکلاتی بلوند است. تهیه رنگ موی شکلاتی بلوند با درجه روشنی متوسط، کار دشواری نیست. مواد زیر را با هم ترکیب کنید و بر مو بگذارید. به اندازه ها و مقیاس های ذکر شده توجه کافی داشته باشید.

  1. یک دوم تیوپ شکلاتی پایه هفت
  2. یک دوم تیوپ دودی پایه هفت
  3. دو سانت واریاسیون بنفش
  4. دو سانت واریاسیون آبی
  5. اکسیدان شش درصد (اکسیدان دو برابر بیش تر از مقدار رنگ باشد)
  • رنگ مسی فندقی

اگر به عکس رنگ موی پایه 7 مسی فندقی نگاهی بیندازید، شیفته آن خواهید شد. این رنگ برای پایه هفت نتیجه فوق العاده ای را به ارمغان خواهد آورد. برای رسیدن به نتیجه دلخواه، کافی است از ترکیب زیر استفاده نمایید.

  1. یک دوم تیوپ رنگ موی فندقی پایه هفت
  2. یک دوم تیوپ رنگ موی مسی پایه هفت
  3. واریاسیون آبی یک سانت
  4. اکسیدان شش درصد (اکسیدان دو برابر مواد رنگ باشد)

رنگ موی مناسب برای پایه 7 چیست

  • رنگ نسکافه ای

رنگ موی نسکافه ای یکی از جذاب ترین و در عین حال ساده ترین رنگ های سال است. خوشبختانه این رنگ برای موی پایه هفت بسیار مناسب است. با نگاهی اجمالی به عکس رنگ موی پایه 7 می توانید تشخیص دهید که رنگ نسکافه ای برای این پایه همانند معجزه ای عمل خواهد کرد. با استفاده از فرمول زیر می توانید رنگ نسکافه ای را به دست آورید.

  1. یک دوم تیوپ رنگ موی نسکافه ای پایه هفت
  2. یک چهارم تیوپ رنگ موی دودی پایه هفت
  3. یک چهارم تیوپ رنگ موی زیتونی پایه هفت
  4. واریاسیون بنفش تنها به اندازه دو بند انگشت
  5. واریاسیون آبی تنها به اندازه یک بند انگشت
  6. اکسیدان شش درصد (مقدار اکسیدان دو برابر مواد رنگ باشد)
  • عسلی دودی

رنگ موی عسلی دودی شگفت انگیز است. این رنگ می تواند چهره شما را شاداب تر نشان دهد. یکی از رنگ های مناسب برای پایه هفت همین رنگ عسلی دودی است. برای امتحان کردن این رنگ بی نظیر می توانید فرمول زیر را به کار گیرید.

  1. یک دوم تیوپ رنگ موی عسلی پایه هفت
  2. یک دوم تیوپ رنگ موی دودی پایه هفت
  3. واریاسیون آبی به اندازه یک بند انگشت
  4. واریاسیون نقره ای به اندازه دو بند انگشت
  5. اکسیدان شش درصد به اندازه دو برابر مواد رنگ

در این مقاله از مجله آرایشگری با رنگ موی های مناسب برای پایه هفت آشنا شدید. با بررسی عکس رنگ موی پایه 7 می توانید در زمینه انتخاب رنگ راحت تر عمل کنید. رنگ های ذکر شده نتیجه زیبا و چشم نوازی را خواهند داشت. اگر پایه موی شما هفت است، پیشنهاد می کنیم که یکی از رنگ ها را به دلخواه امتحان نمایید. در مجله آرایشگری می توانید اطلاعات زیادی در زمینه آرایشگری به دست آورید. اگر به خواندن مقالاتی از این قبیل علاقه دارید، حتما از سایر صفحات سایت بازدید فرمایید.

نوشتن دیدگاه