0سبد خرید
ترکیب رنگ موی صدفی دودی  

صدفی دودی از آن دسته رنگ هایی است که برای سنین مختلف مناسب است. این رنگ برای جوانان، استایل شیک و جذابی را به همراه می آورد. میانسالان با داشتن موی صدفی دودی جوان تر به نظر می رسند. اگر دوست دارید این رنگ بی نظیر را امتحان نمایید، حتما تا پایان مقاله همراه ما باشید. در این مقاله شما را با ۵ فرمول ترکیب رنگ موی صدفی دودی آشنا می کنیم. برای امتحان کردن این رنگ فوق العاده با ما همراه باشید.

پایه دکلره رنگ موی صدفی دودی

برای هر رنگ مویی پایه دکلره خاصی مورد نیاز است. قبل از شروع فرآیند رنگ کردن حتما موی خود را به پایه مورد نظر برسانید. دکلره می تواند باعث خشکی مو شود. علاوه بر آن ممکن است شکنندگی مو را به همراه داشته باشد. پس اگر در این کار حرفه ای نیستید، بهتر است به آرایشگاه بروید. در غیر این صورت می توانید کار را در خانه به انجام برسانید. پایه دکلره لازم برای ترکیب رنگ موی صدفی دودی ۹ الی ده است. پس از دکلره کردن می توانید با فرمول های درج شده در این مقاله رنگی جذاب به دست آورید.

پایه دکلره رنگ موی صدفی دودی   

5 فرمول ترکیب رنگ موی صدفی دودی

رنگ موی صدفی دودی انتخابی زیبا و استثنایی است. شما قادر هستید با استفاده از فرمول های مجله آرایشگری به ترکیب های بی نظیری دست پیدا کنید. لازم به ذکر است که این ترکیب های زیبا برای پوست هایی با تن سرد فوق العاده است.

  • ترکیب شماره یک

پایه دکلره برای این فرمول نه الی ده است. یک تیوپ کامل رنگ صدفی تهیه کنید. سپس آن را با ده سانت واریاسیون بنفش و دو سانت واریاسیون دودی ترکیب نمایید. این ترکیب، رنگ صدفی زیبایی را به شما هدیه می دهد.

  • ترکیب شماره دو

یکی از فرمول های زیبا برای ترکیب رنگ موی صدفی دودی این فرمول است. اگر پوست شما در دسته تن های سرد و خنثی قرار دارد، می توانید این ترکیب را تجربه نمایید. قبل از هر کاری موی خود را دکلره کنید. سپس با استفاده از فرمول زیر موی خود را رنگ کنید.

  1. رنگ موی صدفی
  2. رنگ موی نقره ای
  3. رنگ موی دودی پلاتینه
  • ترکیب شماره سه

این فرمول رنگ مو نیاز به پایه دکلره شماره نه دارد. فرمول زیر یکی از سبک ترین ترکیب های رنگ موی صدفی دودی است. با ترکیب رنگ های زیر قادر هستید به این فرمول دست پیدا کنید. شماره رنگ بلوند دودی ۸.۱ باشد. از اکسیدان ۶ درصد استفاده نمایید.

  1. رنگ موی بلوند دودی
  2. رنگ صدفی

5 فرمول ترکیب رنگ موی صدفی دودی

  • ترکیب شماره چهار

شما می توانید بدون استفاده از دکلره به ترکیب رنگ موی صدفی دودی دست پیدا کنید. برای صدفی دودی کردن مو حتما باید موی روشنی داشته باشید. به عبارت دیگر رنگ موی صدفی دودی روی موی روشن خود را نشان خواهد داد. در صورتی که رنگ مو تیره تر از قهوه ای روشن است، برای دستیابی به نتیجه مطمئن، حتما مو را دکلره کنید. رنگ سه صفر که به آن اشاره خواهد شد جایگزین دکلره است. با این رنگ نیازی به دکلره نخواهید داشت. رنگ های سه صفر به خوبی می توانند مو را چند درجه روشن کنند. بنابراین اگر حرفه ای نیستید می توانید این ترکیب رنگ را استفاده نمایید.

  1. رنگ سه صفر
  2. رنگ صدفی
  3. رنگ مرواریدی
  4. رنگ بلوند دودی ۸.۱
  5. اکسیدان شش درصد
  • ترکیب شماره پنج

نتیجه استفاده از ترکیب شماره پنج رنگ موی صدفی استخوانی است. واریاسیون ذکر شده در این فرمول به زیباتر شدن نتیجه کمک شایانی خواهد کرد. درخشندگی مو پس از اتمام کار، نتیجه استفاده از واریاسیون ها است. شما همچنین می توانید به جای واریاسیون از تونر استفاده نمایید. ترکیب آخر به شرح زیر است:

  1. اکسیدان شش درصد
  2. رنگ مرواریدی شماره هفت
  3. واریاسیون نقره ای
  4. بلوند دودی روشن شماره ۹.۱

در این مقاله از وب سایت آرایشگری با ۵ ترکیب رنگ موی صدفی دودی آشنا شدید. این فرمول ها مسیری هموار برای رسیدن به نتیجه دلخواه و فوق العاده هستند. حتما قبل از شروع، موی خود را به پایه دکلره ذکر شده برسانید. در صورتی که در کار با دکلره تخصص ندارید، بهتر است کار را به آرایشگر بسپارید تا آسیبی به مو وارد نشود. مجله اینترنتی آرایشگری مرکزی برای کسب اطلاعات روز در زمینه آرایشگری است. برای آشنایی با فرمول های جدید رنگ مو می توانید از صفحات سایت دیدن فرمایید.

نوشتن دیدگاه