0سبد خرید
رنگ و مش زیتونی یخی  

بسیاری از بانوان برای ایجاد تغییر در چهره خود از انواع رنگ مو استفاده می کنند. رنگ کردن مو با تکنیک های بالیاژ، آمبره، مش، هایلایت و ... قابل اجرا است. با این تفاسیر هر فرد متناسب با سلیقه، سن، مهارت آرایشگر و ... می تواند بهترین روش را انتخاب کند. رنگ مو با طیف های گسترده ای تولید می شود و تنوع بسیار بالایی دارد اما برخی رنگ ها زیبایی خاصی دارند از این رو جزء رنگ موهای پرمصرف و پرطرفدار محسوب می شوند.

 یکی از رنگ موهای پر طرفدار که محبوبیت ویژه ای بین بانوان دارد رنگ و مش زیتونی یخی است که با ترکیب چند رنگ ایجاد می شود و جلوه بی نظیری به مو و چهره می بخشد. اگر به دنبال رنگ و مش زیتونی یخی هستید باید با فرمول های این ترکیب رنگی نیز آشنایی داشته باشید زیرا این رنگ و مش با تناژهای متفاوتی قابل اجرا است. به طور کلی این رنگ مو برای افرادی که پوست روشن دارند بسیار مناسب و جذاب است. از آن جایی که فرمول های متفاوتی برای رنگ و مش زیتونی یخی وجود دارد و هر کدام با تکنیک خاصی انجام می شوند، توصیه می شود برای رسیدن به رنگ و مش زیتونی یخی به آرایشگرهای ماهر و با تجربه در این زمینه مراجعه کنید.

آموزش رنگ و مش زیتونی یخی

رنگ موی یخی جزء رنگ موهای پر طرفدار است که چند سال اخیر در دنیای مد و زیبایی مورد استقبال افراد بسیاری قرار گرفته است. در نتیجه آشنایی با آموزش رنگ و مش زیتونی یخی برای رسیدن به نتیجه رضایت بخش بسیار تاثیر گذار است. در واقع رنگ و مش زیتونی یخی جذابیت مو را دو چندان می کند و همین امر سبب شده بیشتر خانم ها از این رنگ و مش برای موهای خود استفاده کنند. از این رو آشنایی با آموزش رنگ و مش زیتونی یخی بسیار حائز اهمیت است.

 آموزش رنگ و مش زیتونی یخی کار بسیار تخصصی است که باید توسط افراد ماهر و با تجربه در زمینه رنگ مو انجام شود زیرا ایجاد این رنگ و مش باید با دقت و ظرافت خاصی انجام شود تا جلوه زیبایی به مو بدهد. در واقع رنگ زیتونی که برای زمینه مو استفاده می شود بسته به رنگ پوست، جنس مو و ... برای هر فرد فرمول خاصی دارد از این رو طیف رنگی آن بسیار گسترده است و نمی توان فرمول ثابتی برای رسیدن به این رنگ اعلام کرد.

آموزش رنگ و مش زیتونی یخی   

نکته مهم برای آموزش رنگ و مش زیتونی یخی، فرمولاسیون صحیح و اصولی ترکیب رنگی یخی است که برای ایجاد آن باید مو با صبر و حوصله دکلره شود. برای ترکیب دکلره نیز باید نکات خاصی را مد نظر داشت تا نتیجه نهایی کار رضایت بخش باشد. البته دقت داشته باشید که فرمولاسیون های مختلفی برای رنگساژ موی یخی وجود دارد که هر فرد با توجه به جنس مو، مهارت آرایشگر، رنگ مورد نظر و ... می تواند از بهترین آن ها استفاده کند.

نکات مهم در ایجاد رنگ و مش زیتونی یخی زیبا

به طور کلی برای ایجاد رنگ و مش زیتونی یخی زیبا باید از فردی کمک گرفت که تجربه کافی در این زمینه داشته باشد تا با ترکیب و فرمول مناسب مراحل ایجاد رنگ و مش را به ترتیب و به صورت اصولی انجام دهد. با رعایت دقیق نکات و اصول رنگ کردن مو می توان رنگ و مش زیتونی یخی زیبا و با کیفیتی را روی مو اجرا کرد.

نکات مهم در ایجاد رنگ و مش زیتونی یخی زیبا

در زیر به برخی از نکات مهم در ایجاد رنگ و مش زیتونی یخی زیبا اشاره شده است.

  • یکسان بودن رنگ پایه موی بخش هایی که دکلره می شوند.
  • توجه به مقدار رنگ و اکسیدان
  • انتخاب درصد اکسیدان با توجه به جنس مو و رنگ مورد نظر
  • خشک کردن کامل موهای دکلره شده برای اجرای رنگساژ مش ها
  • استفاده کمتر از واریاسیون در ترکیب رنگ مو
  • انتخاب روش مش( مش با سه مدل سوزنی، تکه ای و فویلی قابل اجرا است) قبل از رنگ کردن مو

در انتها به این نکته دقت داشته باشید که رنگ کردن مو، حرفه ای تخصصی است و باید نسبت به تمامی اصول و مراحل آن آشنایی داشت. عدم رعایت نکات مهم در ایجاد رنگ موی مورد نظر می تواند کیفیت نهایی کار را کاهش دهد و به بافت مو آسیب جدی وارد کند. برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به رنگ مو، مقالات سایت آرایشگری را مطالعه فرمایید.

نوشتن دیدگاه