0سبد خرید
روشن شدن رنگ مو با نوشابه نی نی سایت  

شاید تا به حال برای شما هم اتفاق افتاده باشد که یک رنگ موی تیره را روی موهای خود زده باشید؛ اما پس از مدتی متوجه شوید که این رنگ مو به چهره شما نمی آید و یا دلخواه شما نیست. در این زمان احتمالا به دنبال روش هایی برای روشن شدن رنگ موهای خودتان هستید. اگرچه روش های آرایشگاهی مختلفی برای روشن کردن مو در خانه وجود دارند؛ اما می دانیم که بسیاری از شما ترجیح می دهید در خانه این کار را انجام دهید. روشن شدن رنگ مو با نوشابه امکان پذیر است؛ اما نباید فراموش کنید که باید به صورت اصولی از نوشابه گازدار برای روشن کردن موهای خودتان استفاده کنید.

آموزش روشن کردن مو با نوشابه

گاهی با رنگ کردن مو، از رنگ موی خودتان پشیمان می شوید. به هر حال رنگ های مو به دلیل ترکیب شدن با رنگ های دیگر، می توانند روی موی شما نمای متفاوتی داشته باشند. این موضوع احتمالا باعث ناراحتی شما می شود؛ چون به جای اینکه رنگ موی دلخواه خودتان را روی موی خود ببینید، یک رنگ موی متفاوت روی موهای خود اجرا کرده اید که اصلا به چهره و صورت شما نمی آید.

احتمالا در این مواقع به دنبال روشن کردن رنگ موی خودتان هستید. همانطور که می دانید دو روش برای روشن کردن رنگ مو وجود دارد. اولین راهکار این است که به آرایشگاه مراجعه کنید و موهای خود را با کمک رنگ و یا ریموور روشن کنید. دومین راهکار هم این است که از روش های خانگی برای روشن کردن موهای خودتان استفاده کنید. در حالی که روش های خانگی بسیار متنوعی برای روشن کردن مو وجود دارند، اما می توان بهترین روش را استفاده از نوشابه دانست.

آموزش روشن کردن مو با نوشابه   

روشن کردن مو با نوشابه، می تواند مزایای بسیار زیادی را به دنبال داشته باشد. به خصوص اینکه این روش کم هزینه و بدون دردسر است. اگر می خواهید بدانید که چگونه می توانید با نوشابه موهای خود را روشن کنید، با ما همراه باشید و طبق مراحل زیر پیش بروید. اما قبل از آن اجازه دهید که دلیل روشن شدن مو با نوشابه را به شما بگوییم. نوشابه دارای یک ماده شیمیایی به نام اسید سیتریک است. این ماده تاثیر زیادی روی رنگ مو می گذارد و می تواند باعث کمرنگ شدن آن شود. پس روشن شدن رنگ مو با نوشابه به واسطه وجود اسید سیتریک در آن امکان پذیر است. مراحل روشن شدن مو با نوشابه به شرح زیر است:

  • برای روشن کردن رنگ مو با نوشابه، ابتدا موهای خود را در حمام خیس کنید.
  • سپس، مقداری نوشابه گازدار مشکی را روی موهای خود بزنید و اجازه دهید تا به عمق موهای شما نفوذ کند.
  • مانند شامپو موهای خود را با نوشابه بشویید و اجازه دهید تا چند دقیقه ای نوشابه روی موهای شما باقی بماند.
  • پس از گذشت چند دقیقه، به خوبی موهای خود را آبکشی کنید تا تمامی نوشابه های ریخته شده روی سر و موهای شما پاک شوند.
  • در صورت نیاز می توانید این روش روشن شدن رنگ مو با نوشابه را چندین بار انجام دهید. در هر بار احتمالا شاهد روشن شدن رنگ موی خودتان خواهید بود.

آیا روشن کردن مو با نوشابه به موها آسیب می زند؟

یکی از سوالات رایجی که در مورد روشن شدن رنگ مو با نوشابه وجود دارد، عوارض این روش است. به طور کلی، روش های خانگی و غیر خانگی که برای روشن کردن مو مورد استفاده قرار می گیرند، ممکن است به موها آسیب بزنند؛ اما نوشابه از جمله مواد غذایی تقریبا بی ضرر است که می توان آن را برای مو مورد استفاده قرار داد. بسیاری از افراد توصیه می کنند که برای صاف کردن مو نیز از نوشابه استفاده شود. بنابراین، نوشابه یک ماده غذایی بی خطر برای موهاست. البته وجود اسید سیتریک در نوشابه، می تواند باعث خشک شدن موهای شما پس از استفاده از نوشابه شود.

آیا روشن کردن مو با نوشابه به موها آسیب می زند؟   

برای اینکه عوارض استفاده از نوشابه را برای روشن کردن رنگ موهای خود کاهش دهید، توصیه می کنیم که موهای خود را با آب ولرم بشویید تا تمامی نوشابه ها از میان موهای شما پاک شوند. در صورتی که پس از انجام این روش، شاهد خشک شدن موهای خودتان بودید، می توانید پس از خارج شدن از حمام مقداری روغن نارگیل یا آرگان به موهای خود بزنید. استفاده از ماسک مو بعد از شستشوی موها با نوشابه توصیه می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره انواع راهکارهای رنگ کردن مو به سایر مقالات مجله اینترنتی آرایشگری مراجعه فرمایید.

نوشتن دیدگاه