0سبد خرید
رنگ مو صدفی نقره ای  

برای داشتن نتیجه مطلوب از رنگ مو صدفی نقره ای ابتدا باید فرم صورت و چهره خود را در نظر بگیرید. افرادی که دارای رنگ صورت روشن یا سفیدی هستند قطعا از انتخاب این رنگ پشیمان نخواهند شد. اما افرادی که رنگ صورت آنها گندمی است بهتر است انتخاب دیگری داشته باشند.

۵ ترکیب رنگ مو صدفی نقره ای       

رنگ مو صدفی نقره ای یکی از مجموعه رنگ های زیبا و جذاب است که در سال ۲۰۲۲ مورد استقبال افراد زیادی بوده است. در ادامه مطالب به معرفی ۵ ترکیب از این رنگ می پردازیم:

  • ترکیب رنگ مو صدفی نقره ای
  1. رنگ بلند نقره ای شماره  C9 به اندازه ۲۵٪ تیوب
  2. ۳ سانت از واریاسیون خاکستری
  3. ۴ سانت از واریاسیون بنفش
  4. ۵ سانت از واریاسیون نقره ای
  5. اکسیدان با درجه ۳٪
  • ترکیب رنگ صدفی اسکاندیناوی

این رنگ برای بالیاژ و هایلایت های پراکنده بسیار زیبا است. ترکیب این رنگ با پایه موی قهوه ای تیره بسیار به شخص زیبایی می بخشد. جذابیت این رنگ به دلیل سازگاری با هر تناژ پوستی است. ترکیب این رنگ به شرح زیر است:

  1. رنگ بلوند نقره ای یک دوم تیوب
  2. رنگ صدفی یک دوم تیوپ
  3. رنگ بژ ۲۵ درصد تیوب
  4. سه سانت واریانس بنفش
  5. سه سانت واریانس نقره ای
  6. اکسیدان با درجه ۶ درصد
  • ترکیب رنگ مو صدفی نقره ای کریستالی

این رنگ بیشتر برای افرادی که پوستی روشن، چشم های عسلی یا سبز یا آبی دارند مناسب است. فرمولاسیون این رنگ به شرح زیر است:

  1. رنگ بلوند نقره ای یک دوم تیوب
  2.  ۲۰ سانت از رنگ مرواریدی
  3. سه سانت واریاسیون نقره ای
  4. ۵ سانت واریاسیون بنفش
  5. اکسیدان درجه ۶ درصد

۵ ترکیب رنگ مو صدفی نقره ای

  • ترکیب رنگ صدفی پلاتینی

جذابیت این رنگ سازگاری آن با تمام پوست ها است. اگر می خواهید رنگ مو صدفی نقره ای پلاتینی زیبایی داشته باشید می توانید از بالیاژ بهره بگیرید. فرمولاسیون این رنگ به شرح زیر است:

  1. رنگ پلاتینه خیلی روشن ۲۵ درصد تیوب
  2. رنگ دودی ۲۵ درصد تیوب
  3. رنگ مشکی یک سانت
  4. سه سانت واریاسیون بنفش
  5. دو سانت  واریاسیون دودی
  6. اکسیدان درجه ۳ درصد
  • ترکیب رنگ صدفی دودی

این ترکیب رنگ برای افرادی با پوست گندمی و روشن بسیار مناسب است. فرمولاسیون این ترکیب به شرح زیر است:

  1. رنگ دودی یک دوم تیوب
  2. رنگ بلوند نقره ای یک دوم تیوب
  3. ۴ سانت واریاسیون بنفش
  4. ۳ سانت واریاسیون  دودی
  5. دو سانت واریاسیون نقره ای
  6. اکسیدان با درجه ۳ درصد

رنگ مو صدفی نقره ای بدون دکلره

ترکیب های مختلفی برای رنگ صدفی نقره ای بدون دکلره موجود است که در ادامه مطلب این فرمول ها را تشریح می کنیم. افرادی که رنگ موی آنها به طور طبیعی روشن است یا به عبارت دیگر رنگ موی آنها بور است این رنگ برای آنها بسیار ایده آل می باشد. همچنین با بالا رفتن سن، ضعیف شدن تار های مو و از دست دادن رنگدانه ها امری طبیعی است. در این سنین دکلره کردن اصلا ایده جالبی نیست.

فرمول رنگ مو صدفی نقره ای بدون دکلره برای این دسته افراد با ترکیب رنگ بلوند دودی و صدفی و اکسیدان درجه ۶ درصد با یکدیگر حاصل می شود. سپس این فرمول ساده را بر روی موهای خود اجرا کنید و می توانید همان نتیجه مطلوب را که می خواهید کسب کنید. برای به دست آوردن این رنگ ابتدا باید از ریشه مو شروع کنید و در نهایت از کلاه مو برای نتیجه مطلوب استفاده کنید.

رنگ مو صدفی نقره ای بدون دکلره   

قبل از اجرای ترکیب رنگ مو صدفی نقره ای بدون دکلره برای مو های سیاه یا تیره باید ابتدا مراحل زیر را انجام دهید.اکسیدان درجه ۶ درصد را با رنگ شماره ۲۰ ترکیب کنید و مو های خود را به آن آغشته کنید. این ترکیب باید مدت ۴۵ دقیقه روی مو ها استراحت کند. اگر پایه مو به رنگ مورد نظر نرسیده باشد طی ۲۴ ساعت دیگر این کار را با اکسیدان سه صفر تکرار کنید تا موی شما روشن شود. فرمول ترکیب رنگ صدفی نقره ای بدون دکلره برای مو های تیره که به پایه مورد نظر رسیده است به شرح زیر است:

  • ۲۰ سانت رنگ صدفی
  • اکسیدان ۶ درصد

امروزه رنگ مو صدفی نقره ای در مقایسه با رنگ های دیگر طرفدار بسیاری پیدا کرده است. این رنگ یکی از رنگ های روشن بسیار محبوب به شمار می رود. همچنین نیاز به دکلره دارد اما می توان به کمک روش های دیگر به همان نتیجه دلخواه رسید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره انواع رنگ مو، سایر مقالات مجله اینترنتی آرایشگری را مطالعه فرمایید.

نوشتن دیدگاه