0سبد خرید

مشکی کردن موهای سفید بدون استفاده از رنگ مو و با کمک ترکیبات گیاهی راهی است برای تقویت موها و جلوگیری از سفید شدن آنها یا بهتر است بگوییم سیاه کردن مو بدون رنگ. بهترین روش برای از بین بردن موهای سفید و جلوگیری از سفید شدن موها استفاده از روشهای طبیعی و خانگی است.استفاده از رنگ موهای شیمیایی یا گیاهی برای از بین بردن سفیدی موها علاوه بر اینکه موقتی است سبب آسیب به مو و پوست سر میشود.

ارزان ترین راه سیاه شدن موهای سفید

 بهترین روش برای از بین بردن موهای سفید و جلوگیری از سفید شدن موها استفاده از روشهای طبیعی و خانگی و در عین حال ارزان قیمت است. یکی از قطعیترین و ارزانترین و در عین حال موثرترین روش برای از بین بردن موهای سفید استفاده از سیب زمینی است.

طرز تهیه ماسک براق و سیاه کننده موها با سیب زمینی

برای این کار کافی است سیب زمینی را پوست بکنید و پوست آنها را در 2 لیوان آب به مدت 5 دقیقه بجوشانید و زیر گاز را خاموش کنید و به مدت 5 دقیقه آن را کنار بگذارید تا خنک شود.  آن را در کاسه ای بریزید و برای خوشبو کردن آن چند قطره روغن یا اسانس رزماری یا اسطوخودوس در آن بریزید. سپس مانند همیشه موهایتان را شستوشو دهید و آن ترکیب را بر سرتان بریزید و سر و موهایتان را با آن ماساژ دهید؛ خواهید دید که موهای سفیدتان ناپدید میشود.

سایت آرایشگری

نوشتن دیدگاه