0سبد خرید

تا کنون به زیبایی موی افراد مشهور توجه نموده اید ؟ هرچقدر که از شامپوهای گران برای موهایتان استفاده نمایید باز باید برای آنها وقت بگذارید و مراقبت های خاصی را انجام دهید تا همیشه موهایی سالم و منحصر به فرد داشته باشید و البته به این موضوع توجه دشته باشید که برخی از محصولات ممکن است به موهایتان آسیب بزنند در نتیجه بهترین راه حل برای ر سیدگی به مو استفاده از راه حل های طبیعی می باشد و سایت آرایشگری دراین مقاله به شما دو گیاه فوق العاده در این خصوص را معرفی می کند.

بهترین گیاهی که می توان از آن برای درمان ریزش و افزایش رشد مو استفاده نمود شنبلیله میباشد و این اطمینان را به شما می دهیم که این نوع سبزی بدون ایجاد هرگونه تغییر رنگ مویی به سلامتی موهایتان کمک می کند و تنها کافی است از دستور العمل زیر استفاده نمایید :

شنبلیله را له کرده تا حالت خمیر پیدا کند سپس با دو قاشق چایخوری شیر نارگیل مخلوط نموده و برای مدت زمان نیم ساعت برروی موهایتان قرار دهید و در پایان با شامپو ملایم موهایتان را بشویید.

گیاه بعدی که برای سلامتی موهایتان به شما بسیار کمک می کند گل بامیه می باشد  که این گل علاوه بر مو برای مشکلات پوستی هم بسیار مناسب می باشد و همانند شنبلیله، خمیر گل بامیه را با روغن نارگیل مخلوط نموده و تمام پوشت شرتان را به آن اغشته نمایید و پس از گذشت مدت زمانی موهایتان را کامل بشویید.

نوشتن دیدگاه