0سبد خرید
دلایل ریزش ابرو چیست؟

ریزش موی سر، ابرو و یا مژه می توانند دلایل یکسانی داشته باشند و برای برطرف کردن مشکل ایجاد شده باید علت اصلی را یافت و سایت آرایشگری دراین مقاله به بررسی علل ریزش مو پردازد و راه کارهایی که در این خصوص مفید می باشد را ارائه میدهد.

بیماری آلوپسی آره آتا نوعی از ریزش موی سر میباشد که دکتر احسانی به بررسی این مورد پرداخته است و این نوع ریزش به صورت سکه ای میباشد و خود را به صورت ناگهانی نشان می دهد و موهای ابرو، مژه و حتی سر را تحت تاثیر خود قرار می دهد و علاوه بر این بیماری کسانی هم که مدام در حال  تمیز و مرتب کردن ابروهایشان با موچین هستند احتمال ابتلا به این مشکل برایشان بیشتر میباشد.

دلایل بسیار دیگری برای ریزش مو در قسمت های مختلف بدن وجود دارد که می توان به عدم تغذیه مناسب، مشکلات داخلی مانند کم خونی، اختلالات تیروئید، استرس و تغذیه مناسب عنوان نمود که این دلایل بسیار مهم و البته تاثیر گذار میباشد و در واقع جزء جداناپذیر از یکدیگر میباشند.

البته نکته دیگری که در ریزش ابرو و مژه بسیار تاثیر می گذارد و بیشتر در خانم ها دیده میشود استفاده از لوازم آرایشی می باشد و توصیه می شود هر شب قبل از خواب آرایشتان را پاک نمایید و اجازه دهید صورتتان کمی نفس بکشد.

نوشتن دیدگاه