0سبد خرید
راز موی زیبا در پاییز و زمستان

با پایان یافتن تابستان و شروع فصل تابستان، خانم ها به دنبال روشی برای تزئین موهایشان میباشند و اگر عکس افراد مشهور را نگاه کنید متوجه این تغییرات خواهید بود و انواع مدله ای باز مو را مشاهده خواهید کرد و در این فصول موهای باز بسیار مرسوم میباشد و البته رنگ موی پلاتینه و آن هم به دلیل همخوانی این رنگ با مدل موی باز دارد. البته اگر این رنگ مورد پسند شما نمی باشد سایت آرایشگری پیشنهاد می دهد از رنگ های دیگری استفاده نمایید اما موهایتان را باز بگذارید.

رنگ های بلوند خاکستری، شکلاتی عمیق برای موهایتان بسیار زیبا میباشد اما در کنار تمام این موارد انتخاب رنگ مو به سلیقه و نظر شما بستگی دارد و در کنار آن می توانیم به شما پیشنهاد بدهیم از جمع کردن موهایتان بپرهیزید.

اصولا خانم هایی که دارای موهای سالم میباشند اعتماد بنفس زیادی در باز گذاشتن موهایشان دارند و برای داشتن این مشخصه آب زیاد بنوشید و همین طور از رژیم غذایی سالم مانند شامپو، نرم کننده و ماسک های مناسبی برای پوست و مویتان استفاده نمایید.

موهایتان را شسته اید و از نرم کننده هم استفاده کرده اید حال برای بهتر شدن حال موهایتان از اسپریه ای افزایش حجم و ضخیم کننده مو استفاده نمایید و یا ازنوع شامپو این اسپری استفاده کنید. 

پس از اینکه موهایتان را به اسپری آغشته کرده اید با استفاده از دستانتان به مو حالت بدهید.

 

نوشتن دیدگاه