0سبد خرید

استفاده از شامپوهای حاوی گوگرد،روی و یا شامپوهایی که به عنوان ضد شوره و قلیایی استفاده می شود به سفید شدن تارهای مویتان منجر میشوند و سایت آرایشگری دراین مقاله به عوامل سفیدی مو با کمک از تجربیات و تخصص ، متخصص پوست و مو می پردازد.

حضور در محیط هایی مانند استخر ها که اسیدی هستند بر افزایش سفیدی موهایتان بسیار تاثیر گذار میباشد که در کنار آن مواردی از جمبه استرس، هیجان،تنش،فشارهای عصبی و مهمترین عامل که می توان به دیر خوابیدن اشاره کرد برروی سفیدی مو بسیار تاثیر گذار میباشد .

با توجه به موارد گفته شده در بالا عملکرد تیروئید هم بسیار مهم میباشد و دو حالت پرکاری و کم کالری آن علاوه بر اندام برروی سفیدی مو هم تاثیر گذار میباشد.

هرچه به میزان سلامتی بدن خود توجه نمایید و به دنبال درمان مشکلاتی از جمله کم خونی کمبود آهن ، فقدان ویتامین های مورد نیاز برای رشد مو برروی سفیدی مو بسیار تاثیر گذار میباشند.

ترفندی که خانم ها برای خلاصی از تارهای سفید موهایشان انجام می دهند کندن تارهای سفید می باشد که باید بگوییم این روش هیچ گونه تاثیری برروی رویش مجدد آنها نداشته و اگر می خواهید تعداد تارهای سفید موهایتان را کاهش بدهید می توانید از شوینده های رنگی مو، شامپوهای ملایم، شامپوهای نرم کننده یا مخصوص کودکان برای حل این مشکل استفاده نمایید.

براساس گفته های متخصص مو تمامی عواملی که منجر به سفیدی می شود به جز عامل ژنتیک قابل درمان بوده و بوجود امدن این مشکل به تیره و یا روشن بودن موها هیچ ارتباطی نداشته و اصولا با افزایش سن و کاهش تولید ماده ای به نام پروکسید هیدروژن در بدن باعث ایجاد تارهای سفیدی مو می شود.

این ماده موثر در فولیکول ها و سلول های مو به اندازه بسیاری وجود دارد که وظیفه آن تولید رنگدانه های ملانین میباشد و البته رژیمی هم که استفاده میکنید برروی سفید شدن موهایتان بسیارموثر میباشد و اصولا از سی سالگی مو شروع به سفید بودن کرده و اگر زودتر این اتفاق بیفتد دچار سفید شدن زودرسموهایتان شده اید.

نوشتن دیدگاه