0سبد خرید
چگونه موهایی نرم داشته باشید

اگر به دنبال راهی برای نرم نگه داشتن موهایتان اما بدون استفاده از شامپو شیمیایی هستید سایت آرایشگری در این مقاله به شما نرم کننده های طبیعی را پیشنهاد میدهد که علاوه بر خاصیت نرم کنندگیف موهایتان را تقویت می کند.

برای بدست آوردن این نرم کننده وفقا علاده مو شما می توانید از گل ختمی سفید استفاده کرده و برای مدت زمان ده دقیقه در دو لیوان آب جوش قرار داده و پس از کذشت این مدت زمان آن را صاف کرده و مویتان را به محلول بدست آمده آغشته نمایید. اگر برای مدت زمان بیست دقیقه شامپو بدست امده روی سرتان بماند کف می کند و علاوه بر نرم کردن موهایتان چربی را مو ار از بین می برد در نتیجه می توان گفت برای خانم هایی با موهای چرب دارند بسیار مناسب میباشد و حتی این شامپو برای بچه ها مناسب میباشد و از این طریق می توانید از عوارض داروهای شیمیایی دور بمانید.

برای ساخت شامپو گیاهی شما به یک شامپو ملایم نیاز دارید که شامپو بچه برای این کار مناسب می باشد سپس دم کرده تهیه را به شامپو اضافه نموده به این صورت که یک قسمت شامپو میریزید و 5 قسمت قسمت از دم کرده تهیه شده و برای خوشبو کردن از روغن های خوشبو کننده می توانید استفاده کنید.البته به این نکته توجه داشه از هر گیاهی برای تهیی شامپو نمی توان استفاده کرد و توصیه می شود قبل از هر کاری با خصوصیات مهم هر گیاه آشنا شوید سپس برای تهیه شامپو اقدام نمایید.

سیر، پیاز، پوست گردو توانایی روشن کردن موهای تیره را دارند.

اگر موهای چربی دارید می توانید از اسطوخودوس استفاده نمایید.

با استفاده از جعفری موهایی شفاف و براق خواهید داشت و اگر از شوره سر ناراحت هستید می توانید از اکلیل کوهی استفاده نمایید. 

برای تیره کردن موایتان پوست گردو و اکلیل کوهی بسیار مناسب می باشد.

گل لادن بروی رشد سریع موهایتان تاثیر گذار می باشد با مریم گلی می توانید موهای خاکستری وسفید را نرم کرده و همین طور موهای تیره ای داشته باشید.

شامپوی دیگری که می توانید از آن برای موهایتان استفاده نمایید از ترکیب زیر می توانید استفاده نمایید به این صورت که 3 قاشق سوپخوری ماست را با 3 قاشق سوچخوری آب و 3 قاشق سوپخوری ژلاتین مخلوط نمودهف سپس موهایتان را با مخلوط تهی شده ماساژ دهید و در نهایت آبکشی نمایید.

روش فوق العاده دیگری که می توانید از آن استفاده نمایید تهیه شامپویی با استفاده از عسل میباشد اینگونه که 1 قاشق چایخوری عسل را با 4 فنجان آب گرم و 1 قطره روغن معطر دلخواه کرده و موهایتان را به مخلوط تهیه شده اغشته نمایید.

نوشتن دیدگاه