0سبد خرید
انواع شامپو دارویی و گیاهی

شامپوهای گیاهی بسیاری به بازار آمده است که علاوه بر تمیز کردن موهایتان خواص دارویی هم نیز دارد و مشکلات ترشح پوستی را نیز درمان می کند و سایت آرایشگری در این مقاله به بررسی نحوه استفاده انواع شامپوهای دارویی با خواص گیاهیی پرداخته است.

شامپو تهیه شده با جوشانده چوبک از جمله شامپوهایی می باشد که برای مو بسیار مناسب بوده و برای تیه این مدل شامپو کافی 100 گرم از چوبک را برای مدت زمان 15 الی 30 دقیقه در یک لیتر آب بجوشانید و سپس آن را صاف کنید. تمام موی خود را به شامپو تهیه شده آغشته نمایید. از جمله مزیتی که این مدل شامپو دارد می توان به وجود ساپوتین اشاره نمود که موی سر را به خوبی تمیز کرده و بدلیل عدم وجود مواد قلیایی از تحریکات پوستی سر جلوگیری می نماید.

شامپو گیاهی دیگری کمه برای تقویت موها بسیار مناسب می باشد تخم می باشد که یک پک کننده قوی برای مو سر بوده و افرادی که دارای موهای لطیف ولی آسیب دیده می باشند می توانند از این شامپو استفاده نمایند. برای تهیه این شامپو نیاز به دو عدد زرده تخم مرغ و یک لیوان آب خیلی گرم می باشد. مواد را با یکدیگر مخلوط نموده سپس تمام موی سر خود را به مخلوط تهیه شده آغشته نمایید.

شامپوهایی که در بالا به آنها اشاره شد ب رای مو بسیار فوق العاده عمل میکنند و اگر هر دو مواد را با یکدیگر مخلوط نمایید یعنی شامپویی با ترکیب دو عدد زرده تخم مرغ و جوشانده چوبک تهیه کرده و سپس موهای کثیف و شکننده خود را به ترکیب تهیه شده آغشته نمایید.

نوشتن دیدگاه