0سبد خرید
راز داشتن موهای ابریشمی

داشتن موهای زیبای ابریشمی و حالت دار از جمله آرزوهای هرخانم می باشد و سایت آرایشگری در این مقاله به بررسی و راز داشتن چنین موهایی میپردازد.

با روغن آرگان دوست شوید. روغن آرگان را روی موی مرطوب از اواسط مو تا انتهای موها بزنید، اینکار باعث صاف شدن کوتیکول موها می‌شود و امواج طبیعی موها را افزایش داده و وز مو را از بین می‌برد. از مقدار بسیار کمی روغن استفاده کنید و مطمئن شوید که با ریشه‌ی موها برخورد نمی‌کند تا از چرب شدن و کثیف بنظر رسیدن موهایتان جلوگیری شود.
همچنین می‌توانید هنگامی‌که موهایتان خشک است، مقدار کمی شامپوی خشک به ریشه‌ی موهایتان بزنید تا باعث شود موهایتان حجم و حالت بیشتری داشته باشد. این کار موهایتان را همیشه تمیز و تازه و خوشبو نگاه می‌دارد.

کرنول میگوید: «بافتن موهایتان به آنها حالت می‌دهد.» وی ادامه می‌دهد: «می‌توانید موهایتان را در خواب با نوار ببافید، سپس از خواب بیدار شوید، موهایتان را باز کنید، کمی موها را تکان دهید، و سپس موهایتان را با اسپری مخصوص مو اسپری کنید. پیچیدن مو‌ها با چیزی، می‌تواند به موهای شما ظاهری فوق العاده بدهد، بخصوص اگر موهای صافی دارید. برای داشتن ظاهری جذاب، روی موهای مرطوبتان اسپری حجم دهنده استفاده کنید، سپس موهایتان را کمی‌فشار دهید و سپس اجازه دهید هوا موهایتان را خشک کند.»

برگرفته از آسمانی

نوشتن دیدگاه