0سبد خرید

سریع ترین و در عین حال دردناک ترین روشی که خانم ها برای زیبایی چشمهایشان استفاده می کنند اکستنشن مژه می باشد که زیبایی خاصی به چشم هایتان می بخشد. سایت آرایشگری در این مقاله به بررسی علل دردناک بودن اکستنشن مژه از دید متخصصان پوست در نیویورک پرداخته است.

متخصصان پوست نیویورک معتقدند که اکستنشن مژه می تواند به مژه های خانم های آسیب جدی وارد کند. دکتر مارکت دورین می گوید: چسب مورد استفاده در این مژه ها نه تنها موجب آلرژیک می شود بلکه عفونت های باکتریایی و ویروسی را نیز در پی خواهدداشت. البته این اولین باری نیست که پزشکان به خانم ها توصیه می کنند. از این اکستنشن ها دوری کنند؛ چرا که در طولانی مدت آمار زیادی از مراجعت به دلیل عفونت مژه در میان افراد دیده شده است. موارد مودر استفاده در اکستنشن ها برای مدت طولانی روی ساقه مو باقی می ماند و از اکسیژن رسانی به بافت مژه جلوگیری می شود. از سوی دیگر محققان بر این باورند که استفاده طولانی مدت از این مواد می تواند زمینه بیماری آلوپسی را فراهم کند. قدرت بالای چسبندگی مواد موجب تحریک پذیری چشم نیز می شود.

با توجه به موارد گفته شده در بالا اگر به دنبال راهی برای تقویت مژه هایتان می باشید می توانید از یکسری مکمل های خاص استفاده نمایید که در ادامه مقاله به توضیح تکمیل تر ان پرداخته ایم.

سعی کنید از مکمل ضخیم کننده مژه مانند بیوتین (300 گرم در روز) استفاده کنید که می تواند به ضخیم شدن طبیعی مژه ها کمک کند. از سوی دیگر اگر از مژه مصنوعی استفاده می کنید، سعی کنید از مژه های کوتاه یا نصف شده استفاده کنید و آن ها را به لبه بیرونی مژه های کوتاه یا نصف شده استفاده کنید و آن هار ابه لبه بیرونی مژه هایتان بچسبانید که نه تنها باعث طبیعی تر نشان دادن مژه هایتان می شود، بلکه فشار کمتری به مژه های خودتان وارد می کند. فراموش نکنید که در انتخاب اکستنشن مژه از برندهای کاملا معتبر و شناخته شده استفاده کنید. راه حل ساده دیگر استفاده از خط چشم قهوه ای یا مشکی در منطقه ریشه مژه هایتان است که با این روش مژه پرپشت تر به نظر می رسد و دیگر نیازی به استفاده از اکستنشن مژه نیست.

برگرفته از سلامت

نوشتن دیدگاه