0سبد خرید

مدل جلوی موی دخترانه:

همه خانم ها و دختران جوان  به موهای خود حساس هستند و مخصوصا موهای جلوی خود و همیشه ترجیح می دهند تغییراتی را در مدل موهای خود بوجود آورند. مثلا چتری بزنند که یک مدل جلوی پر طرف دار حساب می آید یا با مدل های ساده اگر موهای جلو بلندی دارند آن ها را مدل دهند چون بیشتر خانم ها و دختران جوان حتی برای بیرون رفتن های روزه مره باید جلو موهای آن ها همیشه مدل خاص داشته باشند و یا یک سری افراد هستند که در مهمانی ها می خواهند پشت موهای آن ها ساده باشد اما مدل های مختلفی برای آرایش جلو موی خود انتخاب می کنند جلوی مو که با آن بتواند چون موی جلو با زیبایی صورت و چهره تان رابطه مستقیم دارد.ما درسایت آرایشگری برای شما عزیزان مدل های مختلفی از ارایش جلوی مورا جمع اوری کرده و برای شما به اشتراک گذاشته ایم  پس با ما همراه باشید .

اگر شما تمایل دارید که موهایتان را از زیر شال و یا روسری بیرون آورید بهتر است از مدل جلوی مودخترانه جذاب و ایده آلی برای خود انتخاب کنید این متن را تا اخر ببندید شاید شمارا راهنمایی کنند .

اگرشما عزیزان موهای بلندی دارید بستن مو با بافت موهای مختلف یکی از زیباترین روش های مدل جلوی موی  به ویژه برای دختران جوان به حساب می آید. در این بخش مدل های مختلف جلوی موی دخترانه را با هم می بینیم.

 مدل جلوی موی دخترانه:بافت ساده به همراه آمورش

این مدل را تقریبا همه بلد هستند و میتواند برای موهای خود استفاده کنند.

 همانند تصویر زیر اولین قدم آموزش موهای جلو را به سه قسمت تقیسم کرده و ابتدایی آن ها را با کش می بندیمو بعد با کمی فاصله این سه دسته مو را به هم می بافیم با بافت ساده تا پایین سر بعد به همراه موهای پشت با یک کش تزیینی موها را بسته و تا انتهای مو به فاصله حدود ای 5سانت به 5 سانت یک کش نازو باریک به مو میزنیم پس ازاتمام بافت موهای بافته نشده را کمی می کشیم تا مانند تصویر شود.

مدل جلوی موی دخترانه

مدل جلوی موی دخترانه:بافت

بافتن موها، کار بسیار جذابی است که اگرشما مدل‌های مختلف از آن را به کار ببرید، تنوع استایل بسیار جالبی در شما ایجاد خواهد کرد . بستن موهای بلند با استفاده از انواع بافت ها همیشه و همه زمان نوعی آرایش متفاوت موبه حساب می آید. و شما عزیزان بدون نیاز به وسیله خاصی و صرف هیچ هزینه می توانید همیشه آراسته به نظر همه برسید.حال ما  در ادامه این مطلب  تصاویری از جدیدترین مدل های بافت موی جلوی سر را با هم مشاهده می کنیم .

مدل جلوی موی دخترانه:بافت فرانسوی

مدل بافت زیبای فرانسوی که حتی در زمان های قدیم از آن بسیار استفاده می شده و طرفدارن زیادی دارد حال در زمان جدید هم حالتی جدید و مدرن به آن داده ‌اند.که این مدل شلوغ و نامرتب را با استایل اسپورت هماهنگ کنید و از آن لذت ببرید یکی از بهترین مدل های جلوی موی دخترانه به حساب می آید یعنی در آرایش مو جلو اولین حرف را می زند همان طور که در تصویر زیر مشاهده می کنید .

مدل جلوی موی دخترانه

مدل جلوی موی دخترانه:بافت حصیری

برای استفاده از این مدل بهتر است موهای شما هایلایت و یا مش داشته باشد تا بافت آن واضح تر به نظر برسد.

مدل جلوی موی دخترانه

مدل جلوی موی دخترانه:بافت فشن

مدل های عجب و غریب از بافت جلوی مو را بافت فشن می گویند د توصیه می شوددر ادامه مدل های مختلف آن را ببنید.

مدل جلوی موی دخترانه

مدل جلوی مو فشن سری دوم:

مدل جلوی موی دخترانه

مدل جلوی موی دخترانه:چتری

یکی از ساده ترین مدل های جلو مو به حساب می اید برای افرادی که دوست دارن موهایشان روی صورتشان ریخته شوند

مدل جلوی موی دخترانه

نوشتن دیدگاه