0سبد خرید

مدل موی باز ساده:

آرایش مو یکی از بهترین راه کار هایی  است که شما را زیباتر نشان می دهد . داشتن موهای بلند در افزایش زیبایی شما بسیار موثر بوده است . درست است که نگهداری از موهای بلند کار بسیار دشواری است اما با تجربه زیبایی های موهای بلند در زمان شینیون سختی نگهداری آن از بین می رود و شما را هیجان زده می کند که همیشه موهای بلند داشته باشید .حال اگر شما نمی خواهید به ارایشگاه برود اما می خواهید بهترین آرایش را برای موهای خود انتخاب کنید مدل موی باز ساده جذابیت موهای بلند را دو چندان می کند .

حال سایت آرایشگری دات کام در این پست برای شما مدل های مختلف موی باز ساده را به اشتراک می گذارد درادامه ما رو دنبال کنید.

مدل موی باز ساده

اولین مدل موی باز ساده : مدل موی نیمه گوجه ای

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید اول مو های خود راکمی اتو کشیده کمی به آن حالت می دهید برای این مدل بهتر است موها حجیم تر به نظر برسند تا جلوه این مدل مو را بیشتر کنند .ودر ادامه  موهای جلو سر را گرفته و با یک کش به طرف بالا کشیده و به صورت گوجه ببندید و ادامه مو های خود را ان قدر دور کش ببنید تا کش در بین موهای شما پنهان شود.کسانی که می خواهند مدل موهای خود باز باشد اما در عین حال در صورت خود هم نباشید بهترین گزینه این مدل است.

مدل موی باز ساده

دومین مدل موی باز ساده : مدل موی گیس بافت تل مو

این مدل برای تمام سنین مورد استفاده می باشد حتی بعضی از عروس خانم ها هم درتابستان دوست دارند از این مدل مو استفاده کنند چون در عین حال سادگی جذابیت خاصی دارد.

برای این مدل تنها کافیست موهای خود را کمی حالت دهید اصلا نمی خواهد موهای خود را با اتو صاف کنید کمی فر باشد و یا حالت دارد در این مدل بهتر است . کمی ازمو های جلو خود را بردارید و از هر دو طرف به سمت پشت بکشید همان طور که به سمت عقب می پیچید یک لایه مو به موهای خوداضافه کنید همانند بافت فرانسوی به انتهای مو که رسید دو دسته مو را به یک کش به هم دیگر ببندید به همین سادگی .

مدل موی باز ساده

مدل موی باز ساده

سومین مدل موی باز ساده : مدل موی فر

بیشتر خانم هایی که موهای بلندی دارند دوست دارند برای یک بار هم که شده موهای خود را فر کنند برای این مدل مو فقط کافیست از یک دستگاه فر کننده مو استفاده کنید و تمام مو های خود را فر کنید و کمی از جلو موی خود را با یک گیر تزیینی به پشت مو وصل کنید این مدل مو طرف داران زیادی دارد.

مدل موی باز ساده

نوشتن دیدگاه