0سبد خرید
چگونه موهایتان را فر کنید؟؟؟

موی فرفری هرگز از مد نمی رود و کسانی که موهای صافی دارند با انجام یکسری عملیان ساده خواهند توانست حالت جدیدی به موهایشان بدهند. انواع بیگودی و سشوار در این مورد می تواند به شما کمک کند اما اگر می ترسید که با استفاده از این وسایل موهایتان شکننده و خشک می شود سایت آرایشگری راه کارهای مطمئن تری را به شما پیشنهاد می دهد.

hannah montana y miley cyrus

روش 1 : یک روش ساده، موهایتان را خیس کرده و سپس دسته های کوچکی از موهایتان درست کرده و هر دسته را با کش قیطانی و یا نوار بپیچید و به مدت یک شب موهایتان را با همان حالت نگه دارید بعد از باز کردن موهایتان می بینید که موهای فر زیبایی دارید ولی این نکته را هم بدانید تا زمانی که موهایتان را دوباره خیس نکرده اید حالت فر موهایتان باقی می ماند.

روش2 : این روش هم به سادگی روش قبل بوده و با دنبال کردن مرال ذیل شما بدون استفاده از مواد شیمیایی موهای فری خواهید داشت :

* تمام موی خود را با کش به صورت دم اسبی ببندید.

* دنباله موی خود را تاب داده و دور کش بپیچید و با سنجاق فیکس کنید.

* چند ساعت و یا یک شب موهایتان را به همین حالت نگه دارید.

* موهایتان را باز کرده و سپس اسپری نمایید.

از حالت فرموهایتان لذت ببرید.

get curly hair

روش3 : فر کردن مو با سشوار

* موهایتان را به خوبی شانه کنید.

* دسته های کوچکی از مو را جدا کرده و هر بخش را به دور یک بیگودی معمولی بپیچید.

* به مدت 5 دقیقه موهای تابیده را حرارت داده و سپس 3تا 4 دقیقه هم باد سرد بگیرید.

* 15 دقیقه تامل نموده و سپس موهایتان را باز کنید.

روش4 :

تمام روش هایی که در بالا به آنها اشاره شد موقتی بوده و در صورتی که بخواهید به مدت طولانی تری موهایتان فر بماند باید از مواد شیمیایی فر کننده استفاده کنید برای این کار در ابتدا موهایتان را با نرم  کننده و ماسک تقویت کننده آماده کنید. برای اینکار به بیگودی الکتریکی و مواد فر نیاز دارید.

برای دسترسی بهتر به تمام مو بهتر است از فرق سر موهای خود را به دو دسته تقسیم کرده و سپس بیگودی ها را به مواد فر آغشته نموده و موهایتان را بپیچید. به مدت 15 تا 20 دقیقه به همان حالت تامل کرده پس از اطمینان از خشک شدن و حالت گرفتن موهایتان آنها را کاملا شسته و بیگودی ها را باز کنید.

از جمله مواردی که در مدت زمان این روش تاثیر دارد قدرت محلول فر کننده، جنس مو، حرارت بیگودی ها می باشد.  با این روش مدت طولانی تری موهایتان فر می ماند اما در کنار آن انجام اینکار به تخصص نیاز دارد و بهتر است این کار را در خانه انجام ندهید.

curly hair extensions

نوشتن دیدگاه