0سبد خرید
بهترین ادکلن ها برای تابستان

سخت ترین و عین حال کاری که که هب دقت فراوان نیاز دارد انتخاب عطر و ادکلن می باشد و روش های متعدد و گاه عجیب برای نحوه انتخاب عطرها بوجود آمده است مانند تقلید از دیگران که بیشتر این عادت در بین جوانان دیده می شود و افراد بدون توجه به اینکه نوع پوست در رایحه عطر تاثیر دارد به خرید آن می پردازند یا تبلیغات رویبیلبوردها و زرق و برق فوق العاده ای که مغازه ها دارند به جای آن ها عطری را انتخاب میکند و حتی آدم های قدیمی هم اصولاد از انتخاب گذشته خود دست نمی کشند و وفادار شماره یک، عطر انتخابیشون در گذشته می مانند.

در فصل گرم تابستان استفاده از عطرهایی که دارای رایحه شیرین هستند انتخاب خوبی نمی باشد و پیشنهاد می شود در این فصول  رایحه های خنک، ترش، تلخ و سرد، جنگلی و وحشی مدنظرتان باشد و این ریاحه های لا کاهش میزان گرمای محیط به اطرافیانتان هم حس سرما را انتقال می دهد و اصولا عطر هایی که رایحه ترش دارند طعم مرکبات را به ذهن شما و اطرافیان القا می کند و بهترین گزینه ها برای ایجاد آرامش روحی و رفع خستگی میباشد.

عطر های شیرین ماندگاری بیشتری دارند و سردی هوا به ماندگاری آن کمک می کند و همین دلیلی می باشد برای استفاده از این عطر ها در فصول سرد سال. اما در تابستان این گونه عطر ها ماندگاری کمی دارند و گرما زیادی برای فرد تولید می کند در نتیجه به عطر های خنک نیاز می باشد چرا که گرمای هوا عطر را در فضا پخش می کند و از طرف دیگر تعریق زیاد در فصل گرما نیاز شما را به عطر و ادکلن بیشترمی کند و اگر میخواهید ماندگاری عطرهای خنک بیشتر باشد باید آن را تمدید کنید وگرنه در گرمای این فصل عطر و ادکلن رایحه خود را از دست می دهند .

برای افزایش ماندگاری ادکلن یک راه کار ویژه توسط سایت آرایشگری به شما ارائه داده میشود که شامل موارد زیر می باشد :

  • اسپری کردن عطر در قسمت مناسبی از پوست بسیار مهم میباشد و در ماندگاری عطر بسیار تاثیر دارد و عطر های سرد و مختص تابستان را بروی نواحی از بدن که نبض دارند مانند مچ دست، کنار گردن، پشت گوش ف پشت آرنج، زیر گلو حتی پشت زانو و روس مچ دست مناسب می باشد.
  • در این نواحی میزان فاصله رگ ها با سطح پوست بسیار کم میباشد و گرمایی که در این نواحی ایجاد می شود به پخش شدن رایحه بسیار کمک می کند و حتی اسپری کردن عطر بر روی موها هم باعث می شود همیشه رایحه عطر ها را با خود داشته باشید.

نکته : برای انتخاب عطر خنک کافی است تنها آن عطر را ببویید تا حس تازگی و خنکی را در شما ایجاد کند.

 

نوشتن دیدگاه