0سبد خرید
انتخاب فرق مو متناسب با چهره

انجام هر عمل برروی صورت و مو به فرم چهره و میزان بزرگی و کوچکی آن بستگی دارد و برای انجام هرگونه تزئین مو باید به این اصل توجه نمایید.  افراد بسیاری هستند که وقتی مدل موی آنها را میبینید به دلتان می نشیند و دوست دارید موهایتان را همانند آنها درست نمایید و سایت آرایشگری درا ین مقاله به شما کمک می کند تا در اولین قدم در تزئین مو یعنی نوع فرقی که به چهره تان می آید را شناسایی نمایید.

افرادی که فرم چهره شان همانند قلب می باشد گونه های پهنی دارند و فرق وسط برای این گونه افراد بهترین انتخاب خواهد بود و در واقع می توان گفت نوعی مکمل میباشد و البته برای خانم هایی که موهای بلند دارند چرا که خانم هایی با این فرم صورت در صورتی که موهای کوتاهی داشته باشند نتیجه عکس خواهند گرفت چرا که حلقه های مو توجه را به قسمت های پهن صورت جلب می کند در نتیجه برای این دسته از افراد فرق کج از پهنی گونه هایتان کاسته و صورتتان را باریک تر نشان می دهد.

Different line of hair1

خانم هایی با صورت گرد برای ایجاد فرق مو، نوع پهن و بزرگ برای ایجاد توازن صورت بسیار مناسب می باشد و این نوع مدل به کشیده شدن چهره شان کمک می کند.

Different line of hair2

برای صورت های مربعی هم فرق کج و پهن مناسب می باشد و به ملایم کردن خطوط مربع در فک بسیار کمک می کند و قرار گرفتن لایه های بلند مو در اطراف صورت، به گردن شدن چهره تان بسیار کمک می کند و برای داشتن فرق،  ایده آل ترین قسمت شروع از بالای قوس ابرو می باشد.

Different line of hair3

فرق مو برای افرادی که صورت بیضی دارند کمی متفاوت می باشد و در واقع می توان گفت که هر نوع مدلی و هر طرف فرقی به این گونه چهره ها می آید.

Different line of hair4

با توجه هب توضیحاتی که برایتان داده شد جلوی آینه بایستید و هر نوع فرقی را انحام کنید تا زیباترین و بهترین نوع فرق مو براساس فرم چهره تان را پیدا نمایید.

 

نوشتن دیدگاه