0سبد خرید

آرایش صورت دخترانه:

شاید شما هم در خیابان و یا حتی اطراف خود دختران زیادی را دیده باشید که آرایش می کند می توان گفت که در این دهه سن آرایش بسیار پایین آمده است حال اگر دختر کم سن و سالی دارید که قرار است برای مهمانی یا بیرون آرایش کند، برای شما آرایش صورت دخترانه بسیار ساده ای پیشنهاد می کنیم که مناسب برای دختران نوجوان است و کمک می کند که تا سلامت و شادابی پوستتان بیشتر شده و زیبایی چهره تان را از دست ندهید .

آرایش صورت دخترانه

ترکیبات آرایش صورت دخترانه ، شامل موارد زیر می باشد :

برای آرایش صورت دخترانه لب ها چگونه آرایش کنید، از رنگ های روشن و ملایم استفاده می کنیم. یک رژ لب لایت و همرنگ لب است.هر چقدر رنگ ملایم تر باشد، آنها را جذاب تر و زیباتر می کند  حتی شما در بعضی از موارد میتدانید فقط لز برق لب های موجود در بازار استفاده کنید. برای سن وسال کم شما رژلب های براق مناسب تر از رژهای مات هستند چون سن شما را حفظ کرده

برای پوشش صورت از کرم پودر یا پودر سبک استفاه کنید که صورت شما کاملا طبیعی به نظر برسد .

برای آرایش چشم :

سایه ملایم قهوه ای یا گلبهی خیلی کمرنگ، خط چشم ساده، همیشه در نظرداشته باشید که رنگ های تیره در اطراف چشم باعث بالا بردن و بیشتر نشان دادن سن شما می شود.بهترین ارایش چشم برای شما استفاده از رنگ های روشن و ملایم هستند.

ریمل:

 از ریمل بدون خورده مژه تنها برای تیره کردن مژه ها و جدا ساختن آنها از هم استفاده کنید.چرا از ریمل بدون خرده مژه استفاده کنید چون ریمل با خرده مژه یک حالت مصنوعی و غیر طبیعی دارد که باعث می شود چهره شما جذاب به نظر نرسد با توجه به سن کم شما.

رنگ های که در آرایش صورت دخترانه به کار می برید هر چقدر ملایم تر باشد جذابیت شما را بیشتر می کند.

 رژگونه بزنید:از رژگونه صورتی کمرنگ یا هلویی طبیعی استفاده کنید. این کار فقط کمی به صورت شما رنگ و لعاب می دهد اما زیبایی خاص به چهره شما خواهد داد.

آرایش صورت دخترانه

نکته که به آن توجه داشته باشید :این هست که در نظر داشته باشید برای  آرایش صورت دختران و خانم های جوان  از لواز آرایشی مرغوب و یا گیاهی استفاده کنید که سلامتی و شادابی پوست خود را از دست ندهید و همچنین توصیه می شود که قبل از خواب صورت خود را خوب بشویند.

نوشتن دیدگاه