0سبد خرید

ارایش ملایم برای بیرون:

ما بیشتر اوقات خود را بیرون از منزل و در محیط کار یا برای خرید و گذراندن اوقات سپری می کنیم،برای این محیط ها نیز آرایش ملایم مورد نیاز است که باید دلپذیر و جذاب نیز باشد نکاتی برای آرایش روزانه در متن زیر با تکنیک ها ی آرایش ملایم برای بیرون رفتن آشنا شوید .

بیشتر خانم ها حتی برای بیرون رفتن های مختلف حتما باید صورت آن ها آرایش داشته باشند چرا چون فک می کنند بدون آرایش صورت آن ها خسته و آشفته به نظر می رسد آرایش ملایم برای بیرون همان طور که از اسم آن پیدا هست باید ملایم باشدو نکته دیگری که قابل توجه است باید سریع انجام شود و وقت زیادی از شما نگیرد.چون قرار است هر روز و حتی شاید روزی چند بار تکرار شود.

حال اصول یک آرایش ملایم برای بیرون رفتن  را بیازمویم حال باید اول از همه لوازم آرایشی های که پر زرق و برق هستند را کنار بگذاریم که اصلا مناسب آرایش روزانه و مداوم نیست و مواد آرایشی که مناسب مراسم های خاص مانند جشن ها و عروسی ها هستند جدا کرده و یک کیف مخصوص فقط برای مواد آرایشی مخصوص آرایش روزانه قرار دهیم.

ارایش ملایم برای بیرون

مرحله نخست آرایش ملایم برای بیرون به شرح زیر است :

اول از همه باید به زیر سازی پوستتان توجه کنید که چون قرار این آرایش در روز ها تکرار شود از کرم های مناسب پوست خود استفاده کرده که بر اثر زیاد مصرف کردن به پوست شما آسیب نرساندن از کرم های ضد آفتاب دار برای زیر سازی استفاده کنید و بعد از پخش کردن آن بصورت کامل  روی تمام نقاط صورت از جمله چانه ،گونه ها ، پیشانه ،و حال می رسیم به استفاده درست و صحیح از یک پودر سبک و مطابق رنگ پوست ،روش زدن پنکیک یا پودر صورت براش یا همان برس پنکیک را به صورت رفت و برگشتی روی پوست حرکت دهید تا به طور کامل همه جای صورت را بپوشاند.

مرحله دوم:آرایش چشم

حال وقت آرایش کردن چشم رسیده است بهتر است از رنگ های روشن و طبیعی استفاده کنید مثلا یک رنگ صدفی و یا استخوانی اول روی همه پلک پخش کرده میتوانید حتی این کار را با انگشت خود انجام دهید و بعد یک رنگ تیره مات همانند دودی روی خط مژه خود کشیده و یک ریمل طبیعی بدون خرده مژه استفاده کنیدو اگر دوست داشتید می توانید یک خط چشم خیلی نازک هم بکشید البته این اختیاری است.

ارایش ملایم برای بیرون

مرحله سوم : رژگونه

حالا نوبت رژگونه است. استفاده از آن را طوری انجام دهید که فقط باعث تازگی و سرخی گونه‌ها شود و نه بیشتر. اگر از آن به اندازه زیاد استفاده کنید، یک اشتباه بزرگ است که آرایشتان را به نوع غلیظ تغییر خواهد داد. برای استفاده روزانه، رنگ صورتی ملایم خیلی مناسب است.

مرحله چهارم :ارایش لب ها

از رنگ های ملایم رژلب برای ارایش ملایم بیرون استفاده کنید که خیلی  جلف نباشد از رنگ هلویی خیلی ملایم اگر میخواهید آرایشتان خیلی طبیعی جلو کنند بهتر است رژ لب خود براق یا همان رژ لب مایع باشد یا روی رژ لب خود از برق لب استفاده کنید.

نوشتن دیدگاه