0سبد خرید

مدل ارایش دخترانه مجلسی:

ما در پست های قبل از ارایش های مختلف صورت دخترانه مطالب زیادی را مورد بحث و بررسی  قرار دادیم  حال در این مطلب می رسیم به مدل های مختلف  ارایش دخترانه مجلسی وقابل استفاده  برای مراسم های خاص شما که می خواهید در ان مجلس بیشتر از همه بدرخشید.

مدل آرایش صورت دخترانه در انواع مدل های متنوع وجود دارند که اگر شما مدل آرایش صورت خود را به شیوه صحیح انتخاب کنید می توانید با چهره ای جذاب و با اعتماد به نفس بیشتری در هر مکانی حضور پیدا کنید.و زیبا تر از همیشه به چشم بیایند اگر شما عزیزان ارایش صورت خود را متناسب با سن و ویژگی ظاهری خود انتخاب کنید بعد از اتمام ارایش خود نه تنها دیگران بلکه خود شما هم از ارایش صورت خود لذت می برید و همچنین ما در ادامه در سایت ارایشگری دات کام  مدل ارایش دخترانه مجلسی  را به شما عزیزان نشان خواهیم داد با ما همراه باشید.

نسبت به سال اخیر 2018 باید مشاهده کرد که درتمام سبک های ارایشی چه برای سن های بالا چه برای دختران سن پایین از ارایش ملایم و لایت استفاده شده شده چرا که ارایش ساده همیشه شیک و جذابیت خاصی را دارا می باشد و حالت طبیعی شما عزیزان را حفظ می کند .

حال ما در این قسمت مطلب خود تصویرها ی از مدل ارایش دخترانه مجلسی را به اشتراک می گذاریم با توضیج های مختصری از تکنیک های آرایشی استفاده شده در عکس ها :

تصویر1 مدل ارایشی مجلسی :لایت و ساده

این نوع آرایش صورت خواهان های زیادی دارد و دختران زیادی به آن علاقه زیادی دارن کسانی که می ترسند و اعتماد به نفس ارایش های غلیظ و تند را ندارند همانند این تصویر که از رنگ های ملایم و هماهنگی رنگ سایه و رژ لب استفاده شده که با این روش یک مکث کوتاه روی صورت ایجاد میکند و طرف مقابل را خیره به چهره خود می کند.

مدل ارایش دخترانه مجلسی

تصویر2 مدل ارایشی مجلسی :خاص و براق

همون طور که تو تصاویر مشاهده می کنید سبک آرایش زیر با اضافه کردن خطوط نقره ای  براق روی پلک بالایی چشم  و  خط چشم های مشکی و همچنین استفاده از رژ لب کاملا مات ارایش را تکمیل می کند .

مدل ارایش دخترانه مجلسی

تصویر 3 یک سری از ارایش های خاص هم وجود دارد که به شرح زیر هستند:

 به آن ها توجه کنید شاید شما یکی از طرفداران آن شوید :

همانند تصویر زیر که مشاهده می کنید : این ارایش یه ارایش دخترانه مجلسی به حساب می آید که با توجه به رنگ لباس یا حتی گوشواره خود یک رنگ خاص و تک در سایه خود استفاده کنید همانند این تصویر که از رنگ زرد استفاده کرده بر خلاف جیغ و تند بودن رنگ زد و جذابیت خاصی به آرایش داده است .

مدل ارایش دخترانه مجلسی

همانند تصویر های زیر می توانید مدل ارایش دخترانه مجلسی خاصی را نشان  دهید

مدل ارایش دخترانه مجلسی

 حتی با استفاده از یک رنگ خاص در خط مژه پایین ارایش خود را با بقیه فرق دهید و جذاب تر به نظر بیاید ودر این نوع ارایش های خاص سعی کنید چون در ارایش چشم یک رنگ خاص وجود دارد برای رژ لب از رنگ بی رنگ و کمی براق استفاده کنید.

مدل ارایش دخترانه مجلسی

نوشتن دیدگاه