0سبد خرید

آرایش صورت دخترانه ساده:

همیشه اغلب خانم ها و یا دختران جوان اگر بدون آرایش به بیرون ویا مهمانی روند احساس خوشایندی ندارند و حس می کنند اصلا زیبا به نظر نمی رسند و یا اعتماد به نفس خود را از دست می دهند پس به خاطر همین حتی به مقداری خیلی کم و ملایم می خواهند همیشه برای بیرون از خانه آرایش داشته باشند تا کمی چهره ان ها تغییر کنند.

آرایش صورت دخترانه ساده

مدل آرایش صورت دخترانه   در انواع مدل های ساده و لایت موجود است و شما می توانید از بین این مدل های متنوع آرایش صورت  زیبا و بی نظیری را برای خود انتخاب کنید .

آرایش صورت دخترانه ساده:برای بیرون از خانه

آرایش صورت دخترانه ساده

شما دختران جوان بهتر است همیشه  در مکان های عمومی صورت خود را به سادگی آرایش کنید تا ظاهر شما دخترانه و طبیعی تر به نظر برسد. توجه داشته باشید در مکان های عمومی برای آرایش چشم هایتان می توانید در صورت تمایل از مدل خط چشم ساده و دخترانه و ریمل استفاده کنید و برای طبیعی و ساده تر به نظر رسیدن چهره تان نیز بهتر است از سایه چشم استفاده نکنید هم چنین رژگونه و رژلب با رنگ های ملایم برای مکان های عمومی  و بیرون های روزانه مناسب تر هستندپس همیشه حالآؤایش صورت دخترانه ساده در صورت خود حفظ نمایید چون این نوع و سبک آرایش هیچگاه نه سن شما را بالا تر نشان می دهد و نه از حالت طبیعی صورت شما را خارج می کند و همیشه صورت شما شاداب و جذاب به نظر می رسد.

آرایش صورت دخترانه ساده

آرایش صورت دخترانه ساده:برای مجالس و مهمانی های خاص

اما اگر شما دختران جوان به مهمانی های خاص یا همان جشن ها دعوت شده اید و می خواهید ظاهر شما با همیشه فرق داشته باشد و کمی آرایش ما بیشتر به نظر برسد و تغییر های جزی در شما ایجاد شود می توانید کمی آرایش خود را به روش های زیر بیشتر کنید اما هیچ گاه در آرایش افراط نکنید چرا که چهره شما به خاطر سادگی و طراوات آن زیبا به نظر می رسد .

آرایش صورت دخترانه ساده

شما دختران جوان برای مجالس می توانید به این گونه عمل کنید از سایه چشم با رنگ های ملایم و مات استفاده کنید رنگ های مانند قهوه ای ، استخوانی ، بژ همچنین شما می توانید با استفاده از ریمل و خط چشم و یا مژه مصنوعی آرایش چشم هایتان را متفاوت تر انجام دهید. انتخاب رنگ رژگونه و رژلب در آرایش صورت مجلسی دخترانه اختیاری است ولی در صورت امکان بهتر است دختران جوان برای حفظ چهره طبیعی خود رنگ رژگونه و رژلب خود را از بین رنگ های ملایم و دخترانه تر انتخاب نمایند.مانند رنگ های گلبهی ، صورتی خیلی روشن ، هلویی

آرایش صورت دخترانه ساده

دیدگاه‌ها  
:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
نوشتن دیدگاه