0سبد خرید

آرایش برای صورت بیضی:

اگر صورت شما بیضی شکل است این مطلب به شما کمک میکند که بدانید صورت خود را چگونه و به نحوه درست آرایش کنید پس مارا دراین مطلب همراهی کنید .

وقتی که صورت شما بیضی شکل است یعنی چی ؟ یعنی اینکه طول صورت شما دو برابر عرض صورت شما است این گونه صورت ها ایده آل هستند و هر گونه آرایشی را میتوانند داشته باشند .

آرایش برای صورت بیضی

آرایش ابرو برای صورت یضی:

مدل ابرو ها همیشه بیشتر نقش را در صورت برای آرایش دارا هستند افرادی که صورت بیضی دارند خیلی خوش شانس هستند چون یکی از صورت های ایده آل را دارا می باشند و هر مدل ابروی میتواند بزنند ولی فقط باید به این نکته توجه داشته باشند که ابرو های خیلی زاویه دار برای آن ها مناسب نیست و از جذابیت آن ها کم می کند بیشتر برای آن ها ابرو های هلالی که متامیل به پایین هستند مناسب است.

نحوه آرایش برای صورت بیضی:زیر سازی پوست

قبل از هر چیزی صورت خود را خوب بشوید و بعد از آن کرم مرطوب کننده صورت خود را بزنید و حدود 10 دقیقه صبر کنید تا خوب جذب پوستتان شود.

از کرم پودر مناسب پوستتان استفاده کنید بهتر است یک درجه روشن تر پوستتان باشد در تمام نقاط صورت پخش کرده به صورت مساوی اما یه سری نقاط هستند که باید بیشتر از کرم پودر استفاده شوند مانند (کنار بینی)

و بعد از پودر استفاده کنید این نکته را هم درنظر داشته باشین فاصله بین گردن تا صورت خط آرایشی شما را خراب نکند بخاطر همین مقدار کمی از ان پودر روی گردن خود هم بزنید.

شما که صورت بیضی شکل دارید از آرایش غلیظ همزمان چشم و لب پرهیز کنید.

آرایش برای صورت بیضی

آرایش چشم :

افرادی دارای چینین صورتی هستند هیچ محدودی در آرایش چشم ها ندارند و میتواند از تمام مدل های آرایش چشم استفاده کنند آرایش های تیره روشن خط چشم های پهن و یا نازک حتی میتواند به راحتی از مژه های مصنوعی استفاده کنند.

رژگونه :

شما برای استفاده از رژگونه هم آزاد هستید میتوانید هم از رنگ های تیره و مات و هم از رنگ های طبیعی و روشن و حنی رنگ های براق استفاده کنید نحوه صحیح زدن رژگونه از سمت داخل صورت به سمت خارج صورت.

آرایش لب :

اگر آرایش چشمان شما تیره و تند هست از رژلب های روشن استفاده کنید اما اگر چشمان شما آرایش روشنی دارد از رژ لب های تند و جیغ میتوانید به راحتی استفاده کنید . یک معجزه برای صورت های بیضی شکل استفاده از برق لب هست که جذابیت شما را چند برابر می کند.

نوشتن دیدگاه