0سبد خرید

آموزش تصویری آرایش ملایم صورت:

اگرشما عزیزان به دنبال یک آرایش صورت ملایم و در عین حال زیبا می گردید بهتر است ما را در ادامه این مطلب  دنبال کنید. در ادامه سایت ارایشگری آموزش تصویری آرایش ملایم صورت را برای شما خانم های عزیز گردآوری کرده است تا به شنا کمک کند و چهره ایده عال خود نزدیک شود و همیشه از ارایش خود لذت ببرید پس ما را در این مطلب همراهی کنید .

حال اولین قدم برای شروع یک ارایش خوب چیست ؟

کرم مرطوب کننده و کرم زیر سازی صورت هست که با این کار لک های صورت خود یا جای جوش اگر روی صورتتان هست را پوشانده و کاملا صورت خود را یک دست کرده .

همانند عکس زیر که مشاهده می کنیدکرم زیر سازی را روی تمام صورت و جاهای که تو رفتگی و یا لک دارید کمی بیشتر پوشش دهید و بعد یک پد رو ان کشیده که یک دست به نظر بیایید و در نهایت از یک پنکیک یا همان پودر استفاده کنید.

آموزش تصویری آرایش ملایم صورت

بعد از کرم زدن به ارایش ابرو می رسیم که باید مطابق رنگ موی ابرو تا سه درجه روشن تر از مداد ابرو استفاده کنیم و جاهای خالی ابرو را با مداد پر کرده و دو ابرو را باهم هماهنگ ومتقارن باشند.

حال برای سایه زدن ابتدا باید کل پلک را یک سایه روشن بزنیم و گوشه بیرونی پلک بالا کمی تیره کنیم

قدم مهم دیگر چگونه یک خط چشم بدون خطا بکشیم ؟

توجه داشته باشید که قبل از آنکه بخواهید خط چشم بکشید بهتر است در ابتدا یک مداد سفید رنگ زیر چشم بکشید و بعد از آن اقدام به کشیدن خط چشم نمایید.حتما خط چشم را از ابتدا تا انتهای چشم به صورت کاملا صاف و تمیز بکشید و در انتهای چشم کمی آن را ادامه دهید.

حال ما در تصویر زیر اموزش تصویری ان را به شما عزیران نشان می دهیم فقط کافیست با دقت به ان ها توجه کنید تا شما هم یک خط چشم صاف و بدون عیب داشته باشید.

آموزش تصویری آرایش ملایم صورت

ریمل :در این مرحله باید مژه ها را کاملا یکدست ریمل بزنید و نکته آن است که از ریمل به رنگ مشکی استفاده کنید.برای طبیعی جلو دادن صورت خود بهتر است از ریمل بدون خرده مژه استفاده کنید.

رژ گونه را چطوری بزنیم که گونه ها حجم دار به نظر برسند ؟

اولین نکته رژ گونه برای یک ارایش ملایم صورت بهتر است رژگونه ملایم انتخاب کنیم رنگی مایل به صورتی کم رنگ و یا قرمز خیلی خیلی بی رنگ استفاده کنید

روش زدن رژ گونه بدون عیب را در تصویر زیر ببنید:

آموزش تصویری آرایش ملایم صورت

رژلب :

چون در فصل بهار هستیم و همه جا پر از رنگ است بهتر است از رژ لب های مات ولی کم رنگ استفاده کنید

حال ما در تصویر زیر روش صحیح رژ لب زدن رانشان می دهیم که لب های خود بر حجم تر از همیشه به نظربرسد

آموزش تصویری آرایش ملایم صورت

نوشتن دیدگاه