0سبد خرید

ماسک قبل از مهمانی

برای همه بانوان مهم است که در مهمانی ها و مجالس زیبایی و جذابیت بیشتری داشته باشند، پوست صورت را می توان مهم ترین بخش از زیبایی چهره هر فرد دانست و مطمئنا در صورتی که پوست خوبی نداشته باشید، زیبایی تان آنگونه که باید دیده نمی شود. از این رو بهتر است قبل از رفتن به مهمانی و شروع آرایش پوست صورتتان را برای آرایش آماده نمایید. ما در این مطلب چند ماسک صورت قبل از مهمانی را که تاثیر عالی و ویژه ایی بر روی پوست صورتتان می گذارند معرفی می کنیم که از این طریق می توانید پوست تان را برای آرایش کردن، آماده نمایید.

 

ماسک صورت قبل از مهمانی با تاثیر فوق العاده :

از انواع مختلف ماسک صورت قبل از مهمانی می توان به ماسک لایه بردار و همچنین ماسک ضد چروک که باعث می شوند پوست صورت جوان تر و زیباتر شوند اشاره نمود. برای نتیجه گیری بهتر می توانید ابتدا صورت را از هر نوع ماده آرایشی پاک کنید، سپس پوست را بخور داده تا منافذ آن باز شود و بعد از یکی از ماسک های زیر استفاده نمایید تا بهترین نتیجه را در مهمانی داشته باشید.

 

 

ماسک سفیده تخم مرغ :

اگر مي‌خواهيد به مهماني برويد و نياز داريد در مدت زماني كوتاه پوست صورت‌تان را شاداب و بانشاط جلوه دهيد بهتر است از يک ماسک نشاط‌ بخش استفاده كنيد كه بتواند براي چند ساعت پوست صورت‌تان را آنچنان تحت تاثير قرار دهد كه انگار ليفتينگ موقت روي پوست‌تان انجام داده‌ايد. سفیده ی تخم مرغ چون حالت چسبندگی شدیدی دارد و علاوه بر شفاف کردن پوست ،در ترمیم جوشهای صورت نیز موثر است به تنهایی بسیار برای پوست مفید است. اين ماسك را با قلم‌موی نرم روی صورتتان بزنید و مراقب باشيد اين ماسک را اطراف چشم و روی جراحت يا بريدگی يا جوش‌های سرباز نزنيد. بعد از نيم‌ساعت اين ماسک وقتی کاملا جذب وخشک شد پوست را ابتدا با آب ولرم وسپس حتما با آب سرد وخنک بشویید.

 

ماسک سفیده تخم مرغ1

مواد لازم

1 عدد سفیده تخم مرغ

2 قاشق غذاخوری آب لیمو

یک عدد سفیده تخم مرغ را با دو قاشق آبلیمو تازه مخلوط نموده و بعد از هم زدن روی پوست صورت تمیز خود بزنید. بعد از حدود نیم ساعت می توانید این ماسک را شسته و بعد از استفاده از کرم آبرسان، شروع به آرایش نمایید. توجه داشته باشید که بهتر از این ماسک در اطراف چشم و روی جوش های صورت استفاده نکنید.

 

 

ماسک عسل و روغن بادام :

اگر دارای پوست صورت خشک هستید، بهتر است قبل از آرایش از ماسک عسل استفاده کنید. عسل یکی از بهترین موادی است که می توانید به صورت تان بزنید. خاصیت حفظ رطوبت این ماده، آن را به یک مرطوب کننده فوق العاده تبدیل کرده و خاصیت ضد میکروبی اش، از آن یک ماده ضد جوش بسیار عالی ساخته است. از آنجا که عسل ماده ملایمی است، افرادی که پوست حساس دارند نیز می توانند به راحتی از آن استفاده کنند. اگر مواد دیگری به آن اضافه کنید می تواند مشکلات دیگر پوست، از جمله چربی بیش از حد یا تیرگی آن را هم برطرف کند.

 عسل و روغن بادام

مواد لازم

۲ قاشق غذاخوری عسل

۱ قاشق غذاخوری روغن بادام

 

بدین منظور ۲ قاشق عسل را با ۱ قاشق روغن بادام مخلوط نموده و پوست را با آن ماساژ دهید و بعد از گذشت ۲۰ دقیقه صورت را بشویید. این کار باعث می شود پوست لطیف و زیبا شود و آمادگی آرایش را داشته باشید.

 

ماسک خیار و گلاب :

ماسک خیار برای شادابی پوست و رفع خستگی چهره بسیار عالی عمل می کند. این ماسک با تنظیم pH اپیدرم و رطوبت رسانی به پوست خستگی را از چهره می گیرد.  ماسک خیار و گلاب برای شفاف‌سازی پوست، از بین بردن جوش‌ها و جای جوش‌ها، درمان آفتاب سوختگی و مواردی از این دست بسیار مفید است. با ترکیب این دو ماده میتوانید ماسک معجزه آسایی درست کنید.

ماسک خیار و گلاب

مواد لازم

خیار

گلاب

روش اول

مقداری آب خیار را با کمی گلاب مخلوط نموده و پوست صورت را با آن ماساژ دهید. همانطور که می دانید ماسک خیار تاثیر فوق العاده ایی بر روی درخشش و جذابیت پوست شما دارد و ماساژ پوست با آب خیار می تواند پوست را برای آرایش آماده می کند.

 

ماسک خیار و گلاب روش دوم

روش دوم

مقداری خیار رنده شده را با دو قاشق گلاب ترکیب کنید. سپس دو عدد پد پنبه‌ای را به مدت دو ساعت درون این ترکیب قرار دهید. توجه داشته باشید که در این مدت ظرف محتوی ماسک خیار و گلاب را در یخچال نگهداری کرده و با یک روکش نایلونی بپوشانید و یا می توانید پد ها را داخل فریزر قرار دهید. سپس پد‌ها را روی محل لک‌های صورت یا جای جوش‌ها قرار دهید. اجازه دهید پد‌ها ۲۰ دقیقه روی پوست باقی بمانند. سپس با آب سرد یا ولرم آبکشی کنید.

 

 

ماسک ماست و جوانه گندم :

ماست را می توان به عنوان نرم کننده پوست صورت مورد استفاده قرار داد. برای داشتن پوستی شفاف و با طراوت ماسک جوانه گندم و ماست بسیار مفید است. ماسک جوانه گندم به دلیل دارا بودن انواع ویتامین ها و مواد معدنی گزینه خوبی برای تهیه ماسک های تقویت صورت به شمار میرود. همچنین این جوانه لایه برداری خوبی نیز به شمار میرود. برای این که ماسک بهتر تاثیر خود را نشان دهد میتوانید از چند قطره عسل و مقدار اندکی آبلیمو نیز در این ماسک استفاده کنید. پس از ساخت ماسک آن را بر روی صورت زده ، مقداری ماساژ دهید و اجازه دهید بین بیست دقیقه تا نیم ساعت بر روی صورت بماند تا یک مقدار خشک شود. ان گاه صورت خود را خوب بشویید. استفاده از ترکیب جوانه گندم و ماست به دلیل دارا بودن فسفر، روی، آهن و اسید فولیک، کلسیم، ید و منیزیوم و … و ویتامین‏هاى A و B و ۱ و ۲ B و ۱۲ B E و ۱ E موجب میشود که پوست جوان و تازه تر شود و از چین و چروک موجود در ان به تدریج کاسته شود. پوستی که لطیف و درخشان تر باشد در اصطلاح عموم چاق تر هم به نظر میرسد . توصیه میکنم در رژیم روزانه خود نیز از انواع پودر جوانه ها استفاده کنید.

 

mask

مواد لازم

ماست

۱ قاشق غذاخوری پودر جوانه گندم

۱ قاشق پودر جوانه گندم را با مقداری ماست تازه ( اگر پوست چربی دارید، از ماست کم چرب استفاده کنید) مخلوط کرده و روی صورت بمالید. بعد از ۲۰ دقیقه پوست را با آب ولرم پاک کنید. ماسک صورت با ماست و جوانه گندم را می توان یکی از بهترین ماسک های قبل از آرایش دانست.

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه