0سبد خرید

معجزه ی  روغن خراطین روی صورت

روغن خراطین که از نوعی کرم خاکی تهیه میشود و یکی از طبیعی ترین روغنها محسوب شده که امروزه به عنوان یک راهکار طبیعی با نتایج شگفت انگیز برای افزایش حجم لب، گونه، باسن، سینه، افزایش اندازه آلت تناسلی مردان استفاده میگردد. این روغن هم برای خانمها و هم برای آقایان مفید است و ورزشکاران از این روغن برای افزایش حجم عضلات خود استفاده میکنند. در حقیقت میتوان گفت روغن خراطین اصلی یکی از بهترین و مطمئن‌ترین راهها برای افزایش و حجیم شدن عضلات و بافتهای بدن بوده و بدون بازگشت است. ترکیبات شیمیایی این روغن سرشار از امگا ۳، امگا ۶، امگا ۹ و پروتئین‌های فراوان است. خواص دارویی و درمانی روغن خراطین بسیار گسترده است. در ادامه این مطلب با خواص این روغن و فواید آن بیشتر آشنا خواهید شد.

 

خواص روغن خراطین

این روغن خواص گسترده ای داشته، امروزه از آن در صنایع آرایشی و مد استفاده فراوان میشود، همچنین خواص درمانی متعددی نیز داشته، برخی از مهمترین خواص این روغن که در این مطلب آنها را مورد بررسی قرار خواهیم داد عبارتند از: چاقی صورت، حجم دهنده گونه، لب و سفت کننده عضلات سینه و باسن، از بین بردن خط اخم ، خط خنده و خط پیشانی و کاربرد برای ورزشکاران و پرورش اندام. استفاده از این روغن یک راه طبیعی و دائمی برای افزایش حجم اندامهای مورد نظر بدن است.

 

روغن خراطین برای چاقی صورت

 تاثیر بی نظیر روغن خراطین برای چاقی صورت

روغن خراطین برای چاقی صورت روشی مفید ،آسان ،کم هزینه و در دسترس می باشد که فاقد عوارض جانبی بوده و مورد تایید پزشکان می باشد. چاق کردن صورت و گونه ها با روغن خراطین ، برای بسیاری از خانم ها یکی از مهمترین دغده هایشان محسوب می شود بسیاری از خانم ها دارای صورت هایی استخوانی و لاغر هستند و برای اینکه صورت خود را چاق تر و تپل تر کنند، روش های مختلفی را آزمایش کرده اند مطمئنا یکی از بهترین روش های چاق تر کردن صورت و گونه ها، ماساژ صورت با روغن خراطین خوب و با کیفیت می باشد.

ماساژ دادن صورت و گونه ها، باعث افزایش خون رسانی و افزایش سوخت و ساز در این نواحی می شود. خون رسانی و سوخت و ساز بیشتر نیز رشد اندام ها را در پی دارد در صورتی که ماساژ دادن صورت به شیوه ای صحیح صورت گیرد، بدون شک در دراز مدت می تواند باعث چاق تر شدن صورت و گونه ها شود البته ماساژ دادن صورت و گونه در صورتی که با استفاده از یک روغن خراطین خوب و با کیفیت نیز همراه باشد، باعث نتیجه گیری به مراتب بهتر و سریع تری خواد بود. استفاده از روغن خراطین برای چاقی صورت به عنوان یک ماده افزایش دهنده جریان خون و چاق کننده در طب سنتی سابقه بسیار طولانی دارد باید توجه داشته باشید که روغن خراطین، عمل شاق و پیچیده ای را انجام نمی دهد بلکه کار روغن خراطین این است که باعث می شود خون بیشتری در رگ ها و مویرگ های بافت مورد نظر جریان پیدا کند. این خاصیت جالب روغن خراطین از نظر علمی کاملا اثبات شده و مورد تایید می باشد. البته متاسفانه این روزها پیدا کردن یک روغن خراطین اصیل و باکیفیت نیز کار بسیار دشواری شده است چرا که هر فروشگاهی با ارائه روغن های مختلف که مشخص نیست از چه روشی تحصیل و جمع آوری شده اند . روغن خراطین به سبب خاصیت احتقان آوری، باعث افزایش گردش خون می شود روغن خراطین باعث تجمیع خون بیشتر در رگ ها و مویرگ ها شده و با این کار مواد مغذی و ریز مغذی بیشتری را به بافت مربوطه می رساند این کار باعث تغذیه بهتر بافت ها و در ادامه رشد و چاق تر شدن بافت مورد نظرمی شود.

 

 

ماساژ صورت با روغن خراطین

ماساژ صورت با روغن خراطین برای چاقی صورت

جهت مصرف روغن خراطین برای چاقی صورت باید گونه ها و صورت را با روغن خراطین به شدت ماساژ داد تا رنگ آن سرخ گردد. سپس پارچه ‏اى را با آب سرد خیس کنید و روى عضو بگذارید. هر 24 ساعت یک بار این کار را انجام بدهید تا آرام آرام نتیجه ی آن را ملاحظه نمایید. روغن خراطین برای چاقی صورت را برای کسب نتیجه مطلوب تر روزی سه مرتبه و به مدت سه ماه تکرار نمایید.

 

افزایش حجم گونه با روغن خراطین

گونه ها نقش بسیار موثری بر زیبایی افراد بخصوص خانم ها دارد.امروزه با تزریق ژل به زیر گونه و یا گذاشتن پروتز گونه، عمل زیبایی گونه را انجام میدهند.بدلیل حرکت ژل ها در زیر پوست و بوجود آمدن عوارضی مثل تورم، کبودی و التهاب سلولی، که این نوع عمل در نزد بسیاری از متخصصان جراحی رد شده است. اما شما با استفاده از روغن طبیعی خراطین میتوانید حداکثر بعد از یک دوره یک ماهه و حداکثر چهل روزه به اندازه متناسب دلخواه و زیبایی مورد نظر دست یابید.

 

افزایش حجم لب با روغن خراطین

لب یکی دیگر از اعضای صورت بخصوص صورت خانم ها، که عامل مهمی در زیبایی آنهاست. لب ها هستند. لب های نازک و باریک زیبایی دلنشینی ندارند و برعکس لب های حجیم و بزرگ بهمراه کمی آرایش میتواند چهره ای کاملا بینظیر و مطلوب از چهره نمایان کند. روش هایی که امروزه بکار میرود عمدتا تزریق ژل یا استفاده از پروتز میباشد. که جدای از هزینه بالا،عوارض جبران ناپذیری نیز بهمراه دارد. روغن طبیعی خراطین با قدرت شگفت انگیز در حجم گذاری میتواند گزینه بسیار مناسبی برای افزایش حجم و اندازه لب ها باشد. دوره استفاده از این روغن برای لب ها یکماهه و بطور معمول یکبار استفاده در روز است.

 

افزایش حجم سینه با روغن خراطین

سینه روش های متعددی برای افزایش حجم و سایز سینه خانم ها وجود دارد.بعد از عمل جراحی که البته خطرناک ترین و پرهزینه ترین روش میباشد استفاده از حجم دهنده ها بیشترین تاثیر را دارد.کرم ها و ژل های حجم دهنده به دلیل ترکیبات شیمیایی موجود در آنها دارای عوارض متعدد مثل سیاه و لکه دار شدن عضو ،سوزش و خارش های طولانی مدت میباشند.روغن طبیعی خراطین با اثر گذاری بسیار بیشتر نسبت به کرم ها و ژل ها دارای کمترین عوارض مصرف میباشد.

 

از بین بردن خط اخم، خط خنده و خط پیشانی با روغن خراطین

یکی از مهمترین و اصلی ترین کاربردهای این روغن استفاده از آن برای کاهش چین و چروک پوست، رفع خط اخم، خطوط پیشانی و در نهایت جوان سازی پوست است. امروزه یکی از اصلی ترین مواد گرانترین کرمهای جهان روغن خراطین است. همچنین این روغن در پوست صورت ایجاد شفافیت و درخشندگی میکند و پوست را فوق‌ العاده نرم و لطیف نموده و همچنین اثر بی‌ نظیری در کمرنگ کردن و محو نمودن لک‌ های پوستی دارد. 

 

کاربرد برای ورزشکاران و پرورش اندام

استعمال این روغن برای ورزشکاران پرورش اندام جهت سرعت رشد عضلات و حجم‌دهی بر یک یا چند عضله خاص مفید است و عوارض مصرف داروهای شیمیایی و هورمونی را نیز نخواهد داشت.

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه